2012. június 22., péntek

Még Egy Padlószőnyeg

A büdös szőnyeg ma már a múlté. Most már csak ocsmány járólap van a konyhában, a fürdőben és a wc-ben, de azon kívül a legrégebbi padlóburkolat is mindössze 10 napos.

Tegnap este mentünk szőnyeget venni, és bár felkészültem, és harcoltam, egy nyamvadt pennyt sem tudtam lealkudni az árból és a végén még a srác kártyaolvasója is beszart, úgyhogy lemaradtam az Airmiles* pontokról is. Megvettük viszont a legolcsóbb szőnyeget, szinte fehéret választottam. Ez majd egy jó tapasztalat lesz hogy akarjak-e valaha még ilyen baromságot, mert ugye amikor megemlítem a világos szőnyeg kérdését, akkor a nők 90%-a elájul és padlóra zuhanás közben még elsuttog egy figyelmeztetést a világos szőnyeg takarítási kihívásairól.

Pedig én nem is 20 évre választok szőnyeget. Jelen esetben olyan fél évre... Merthogy a kandallót még mindig ki kell szedni, és nem akartunk lerakatni minőségit, hanem kifejezetten olyat kerestem ami viszonylag jól néz ki, nem éget le a vendégeim előtt és le lehet rá feküdni. Ez az opció került 145 fontba, plusz az alátét és lerakatás (200 mindennel együtt). Nem mondom hogy szívesen adtam ki ennyit rá, de így legalább megszűnik a büdös szag (legalábbis remélem!!), és vehetünk pár bútort a nappaliba ami felszámol a kisszobában álló zsákokból és dobozokból párat.

A takarítógépet amit használtunk, mindenkinek ajánlom. Nagyon jól felszedte a koszt és a foltokat is, nagyon hamar száradt (nagyon hangos is volt..), szerintem fogom használni a jövőben is, hogy a szőnyeg színétől kifekvő látogatók igazán tiszta padlóra omoljanak.

Ja és a lengyel srác aki ma lerakta a szőnyeget feltette nekünk a redőnyt is a szobába, a borotválkozó tükröt és a zuhanyfüggönyrudat a fürdőbe.

Igaz a zuhanyfüggöny még nem érkezett meg, de még megérkezhet ötig. Most 16.18 van...


16.27 - megérkezett! a függöny pont olyan színű amilyet akartam, a lámpakapcsoló himbilimbihez meg még nemcsak új zsinór, de használati utasítás is jött, úgyhogy létráról talán még én is meg tudom oldani a cserét. Ha nem akkor este sötét lesz, de legalább tudunk úgy zuhanyozni hogy a kádból nem megy ki a víz, és nekem nem kell meggyanítanom mindenkit hogy a kádon kívül állva zuhanyoztak.

Nincsenek megjegyzések: