2011. július 5., kedd

Férj Nyaral

Indulás előtt.
Férj:
Minden megvan. Úszógatya, törölköző, váltás ruha, focilabda, sörnyitós strandpapucs, könyvek, útlevél, napszemüveg. Amint odaértem, hívni fogom.
Feleség:
Ha még egy napkrémet beledugok a táskájába, talán észre sem veszi. Nagyon ajánlom hogy hívjon különben felrobbanok.

Érkezés.
Férj:
Nem működik a telefonom. Hoppááá, ez bizony egy Cruzcampo! ¡Cuatro cervezas por favor!
Feleség:
Remélem nincs semmi bajuk. Csak meg tudnak érkezni valahova nélkülem is... ugye..?!

A férfiak is igénylik a saját nyaralásukat

Első nap.
Férj:
Szálloda felfedezése, strand beminősítése, all inclusive lehetőségek kimerítése. Még jó hogy tettem el napkrémet, csak kár hogy négy hapsinak ciki egymást kenegetni. Nem égek le nagyon. Este buli
Feleség:
Lakásban rend és csend honol. Nem késtem (sokat) munkából és sajnáltatom magam mindenkivel hogy egyedül leszek egy héten át. Az este meglepően gyorsan elmegy a CSI-vel. Néha elgondolkozom hogy hány epizódot tudnék végignézni egy seggel. Még így, edzés után is.

Második nap.
Férj:
Első nap programja megismételve. Kivéve, hogy a tegnap esti buliról már világosban jöttünk haza és nem bírtunk felkelni – lemaradtunk a reggeliről.
Feleség:
Három oldalas tervet készítek a hét/nyolc napra. Detox kúrába is kezdek. Reggel munka előtt jógázok a nappaliban. Mire férj hazajön, lefogyok két kilót, megszépülök és bemutatom neki az új fekete magassarkú cipőmet. Vagy a kék csíkosat...? (Vagy mindkettőt).

Jones Bootmaker - a piros verzió nagy lett, azt visszavittem a boltba. Rossz boltba (nem JB-be) mentem, ahol nem akartákk visszavenni (még ilyet)

Harmadik nap.
Férj:
Második nap ismétlése. Fejfájás nélkül ébredek, reggeli ma sincs. A reggeli, Palmába tartó buszt megint nem értük el. A Playan olvasgatok két evés között.
Feleség:
Hajnal négyig nem alszok, mert hallgattam a felettem lakók tévéjét, ezért lemaradok a reggeli edzésről. Délután megyek inkább boxolni, és utána levezetek egyedül Weybridge-be. Teljesen egyedül, nehezített körülmények (eső) között. Gyopiékkal átmegyünk máshoz, a lángospartit spontán szőnyegolvasztó táncolás követi.

Negyedik nap.
Férj:
Harmadik nap ismétlése. Ma sem mentünk Palmába, de ma már legalább lejutottam reggelizni. Büszke vagyok magamra. Lassan kezd fárasztó lenni ez a folytonos bulizás, este inkább kihagyjuk. Addig a playán leszek
Feleség:
Gyopiéknál reggeli (délután egykor), majd hazavezetek. Ismét egyedül és ismét büszke vagyok magamra. A lakásban 16 fok van, bekapcsolom a fűtést miközben sajnálom magam, hogy még mindig egyedül vagyok.

Az eső artisztikusan esett...

Ötödik nap.
Férj:
Palma nagyon szép, de városnézéshez meg kell találni a tökéletes partnert. Az enyém otthon van.
Feleség:
Reggel jógázok a nappaliban Elkések munkából. A nap végén sietek haza, jógázni megyek.

Hatodik nap.
Férj:
Harmadik nap ismétlése, viszont elég jó színem van. A könyvet majdnem befejeztem már, és szememmel szuvenírt keresek
Feleség:
Este jógázok majd otthon. Végül korgó gyomrom boltba kényszerít, ahol vigyorogva fényképezem a téliszalámit a pultban. A legszebb kenyeret veszem meg. Unottan nézem otthon a jógamatracot, majd kibontok egy étcsokis Balaton szeletet a titkos tartalékból.

Csak 152 kalória!!

Hetedik nap
Férj:
Már-már rutinosan járunk bulizni. A szervezetünk hozzászokott. A tekintetünk átsiklik a bokorban fetrengő angol egyetemista lányon, aki annyira magán kívül van, hogy felállni sem tud. A kocsmákban már természetes hogy a sör mellé egy ajándék rövid is jár. Normálisnak érezzük hogy az ásványvíz drágább mint az alkohol. Szuvenír nincs, de még van majdnem egy teljes napom.
Feleség:
Szétunom magamat. A lakásban mindig csend van. De legalább voltam jógázni. Kenyér kiszáradt, pedig elcsomagoltam rendesen.

A Waitrose üzletekben nemcsak téliszalámit, de Mangalicakolbit is lehet kapni.

Nyolcadik nap, visszaindulás
Férj:
Ajándék pipa, becsomagolás pipa, időben reptérre érkezés pipa, lassú beszállás és majd’ egy órás késés pipa, szakadó eső és 12 fok pipa
Feleség:
Kipróbálok egy új órát a konditeremben. Az a neve hogy Body Attack, vagyis test támadás. Az óra ötödik percében, vagyis a bemelegítés elején már az ájulás szélén vagyok. Mellettem nők mosolyogva ugrálnak, sőt egy nem is előre néz, hanem oldalra – saját magát nézi a tükörben mozgás közben.
Hazainduláskor kitalálom, hogy kimegyek férj elé a reptérre. Elvégre ha Weybridge-be lementem napközben teljesen egyedül, akkor egy éjféli kanyar Lutonra csak nem árthat meg?! Hogy ne legyek nagyon álmos másnap reggel, ezért előre alszok egy kicsit. A nappaliban. Férj hajnal háromkor talál meg a hálószobában a paplan alatt. De legalább hazajött végre! Upszi, a csokispapír még mindig a matracon...

6 megjegyzés:

superhappyjohi írta...

:) Ez jo! Cuki cipello! En nagyon szerettema Body Attack-et, amig jartam a fitnessbe, nagyon jo edzonk es csapatunk volt. Szerintem az a legjobb ora! Durva, de eredmenyes es fun! Meg mindig hianyzik neha. Sok sikert!

orsi írta...

:))))))))

Chipmunk-19 írta...

CSI alap. Cipő állat. Ez a poszt meg mehetne egy női magazinba. :-)

Sweety írta...

Cipő tuti:)Jöhetne nekem is.Együtt is mentek nyaralni?

Ági írta...

Like :)

MuciFoci írta...

Köszönöm mindenkinek! :)
@ Johi: képtelen vagyok még egy attackra elmenni... nem kell nekem még egy támadás, a combat (küzdés) jobban bejön. Cipővel még küzdünk kicsit, lehet hogy jobb lett volna utánajárni egy nagyobb méretnek, de majd meglátjuk.
@ Chipmunk: megtisztelsz! :) Tudsz valami szerkesztőt esetleg? :P
@ Sweety: naná. Nem is egyszer :D Ez csak olyan kanos előszezoni napozós alapozás volt (neki). Nem bántam hogy ment, csak hiányzott!