2011. július 6., szerda

Vasárnapi Hőemelkedés

- Te figyu, valaki meghekkelte a yahoo időjárásjelzését...
- Mit csinát...?
- Meghackelte. Feltörték. Azt állítják hogy vasárnap 30 fok lesz!
- Ne hülyéskedj. Hadd lássam!

Így történt, hogy már szerdán a vasárnapot tervezgettem. Szombat reggelig nem is mertem elhinni hogy mindez igaz. Ellenőriztem más oldalakat is, hallottam a tévében hogy jön a hőhullám, és én csak szőttem a terveket sorban, hogy hogyan tudnánk kihasználni a jó időt. Először tengerpartra gondoltunk. Strand, napsütés, víz, hamburger, kockás pléd... Mi kellhet még?! Aztán letetünk róla. A forgalom miatt. Nem vesztegethetünk el négy értékes órát azzal hogy autóban (és dugóban) ülünk. Morfondírozásunknak véget vetve a Wimbledon Park mellett döntöttünk. Mivel aznap nem volt tenisz, ezért  a park teli volt az ott sátorozó rajongókkal, volt nekik hamburger és fagyiárus, pizzaárus Írországból (??), ideiglenesen felállított igényes mobilklotyók, úgyhogy már reggel tízkor ugráltam Tominak hogy menjünk már mert nem lesz helyünk. (Azért csak megoldottuk)

Hamarosan csatlakoztak hozzánk Gyopiék is, fogyott a sör, a víz, izzottak a hamburgerhusik (hm.. még jó hogy az előző esti Hampstead Heathi Kalandok után maradt hús), nyaltuk a fagyikat, spricceltük egymást vízzel az egyenletes barnulás érdekében, és akkor... Akkor elkezdtem feszengeni. Persze be nem ismertem volna senkinek, de én hülye nem kentem be magam, mert azt hittem hogy Angliában nem lehet leégni. Nem tudom honnan vettem ezt az agyament baromságot, valószínűleg a meleg elvette az eszemet. Azt hiszem mohó voltam. Rájöttem hogy a németek és angolok miért  égnek le rögtön a nyaralásuk első napján. Nem tudnak betelni a napsütéssel, a meleggel, a jó érzéssel hogy végre izzadnak a szabad ég alatt. Ezt a szuper érzést hosszú ideig megőrizendő, nem akarnak lemaradni egyetlen UVA/UVB sugaracskáról sem. Aztán mire észbe kapnak, már mindegy. Szerencsére napszúrásom nem lett, de most meg hámlok, és úgy néz ki a hátam mint egy cafatokra cibált rongy. Ennek ellenére mégsem bántam meg: angliai életem során még sosem égtem le úgy, hogy ne kellett volna repülőre szállnom!



Az egész olyan volt, mint egy álom. Este 9kor is még nagyon meleg volt. A hajamat nem kellett megszárítani hajmosás után, és így sem fáztam (mondjuk ilyen rákvörösen...). Jégkockával ittam a bodzaszörpöt. Nyitott ablaknál aludtunk. Hétfőn csak azért mentem be dolgozni, mert ha előhozakodok egy kifogással, az olyan átlátszó lett volna mint egy ablak...

Csak azt nem értem hogy kedden hogyan lehetett ilyen hatalmas eső?

(A képen látható WTF mozaikszó az angol What The Fuck - Mi A Fasz -kifejezésből ered. Úgy kell kimondani, hogy Dabljú tí eff. Fontosnak tartottam ezt itt megjegyezni/megtanítani)

1 megjegyzés:

superhappyjohi írta...

ez durva! Tokjo, hogy ilyen jo idotok volt! De nagyon vigyazni kell a leegessel... http://tinyurl.com/5sbxaz9
Meg sok ilyen (de leegesmentes)szep nyari napot!