2011. június 26., vasárnap

Ha kocsiba ülsz vezetni, letartóztatlak!

Bezony. Mucifoci beleszaladt...

Most epp a Wimbledon Parkban fekszem egy erosen muszalas pleden es potyogom a friss emlekeimet (ezert nincs ekezet). A nap kellemesen sut, hamarosan kiderul hogy a heti joslatok bevalnak-e es tenyleg 28 fokban izzadhatunk!

A tegnapi nap azonban maskepp indult. Erosen esett, olyan hangosan verte az ablakot hogy alig tudtam aludni. Delutanra azonban elallt es nekiduraltuk magunkat a szombat delutani londoni dugoknak, hogy reszt vegyunk a Dezsi fel annualis szalonnasuto partin. Ha meg nem hallottatok volna az esemenyrol: Dezsi most mar a sokadik magyar osszeroffenest szervezi Hampsted Heath lankas dombocskain. Sotetedesig vannak opcionalis vetelkedok, majd amikor leszall az ej, jon a tabortuz, gitarzene, hamburgerpogacsa es az igazi kemenymagoknak a halozsak is.

Az elso meglepetesemet a parkorok okoztak. Mint kiderult, tilos tuzet rakni. Meg eldobhatos grilltalcan is. Meg egyaltalan. A ket fiatal 'officer' elkobozta az aktualisan izzo talcakat. Ketszer is visszajottek.

A mi talcank alatt volt fem keret, vagyis a talajhoz egyaltalan nem ert hozza a forro femlap, gondoltuk azt nyugodtan hasznalhatjuk (haha).



Este 11 korul lehetett mar. Az eg londonias narancssargas volt. Hiaba nincs vilagitas a Heath-en, a nagyvaros fenyei mindig adnak pont annyi fenyt hogy egy lepesnyit lassunk. Tomi szerint akar nyolcvanan is lehettunk, es mar pont kezdtem jolerezni magam. Kiderult szamomra hogy a focacciat viharlampa fenyenel is tokeletesre lehet piritani es hogy kepes vagyok tzatzikit adagolni csak ugy erzessel. Igaz tehat, hogy amikor az egyik erzekszervunk nem ervenyesul, a tobbi felerosodik. Ugy ereztem magam mint a kis Ratatuille (L'ecso), mindenfele izorgia volt a nyelvemen. Valoszinuleg ez lehetett az oka, hogy amikor ket fenyszoro felvillant elottem 2 meterre, azt hittem hogy valaki beallt kocsival es most lesz hangos zene es tancolunk mint regen a cocacolas reklamban.
Zavarom lassan kezdett csak oszlani amikor a fenyszorok melle beindult a kek villogo is. Ket rendor pattant ki az autobol, a no teljesen be volt poccenve es volt nala valami szellemirtok fele (permetezo) pumpa es gondolkodas nelkul nekiallt tuzet oltani. Nem csak elottem egett tuz, talan 6-7 talca lehetett meg mukodesben.
Abba most nem mennek bele hogy egy-ket jol nevelt, egyuttmukodni nem akaro 'suhanc' miket csinalt, de mi igyekeztunk a legkisebb ellenallassal elpakolni (elvegre en mar ettem, nem izgultam hogy ehen maradok).

A normalisabb resztvevok elkezdtek osszegyujteni a szemetet, a normalatlanabbak hozongtek. Vegul indulni keszultunk Tomival amikor a rendorno blokkolta az utamat.
Hogyan mesz haza?
Ahogy jottem, kocsival.
Azzal biztos nem. Nem engedem hogy vezess.


??????????????

Dehat...
Nincs dehat. Amikor kiszalltam az autobol, egybol tomeny alkoholszagot ereztem. Nem tudhatom biztosan hogy ittal-e vagy sem, es ha innen elmesz es valesetet okozol, az rajtam csapodik le. Reggel fel hattol nyitva lesz a parkolo, akkor visszajohetsz erte.

Erre mar kezdtem bepipulni - mindig is utaltam ha jogtalanul vadolgatnak, plusz rajotem hogy vegre itt a lehetosegem egy igazi rendorakcioban reszt venni.

Van alkohol-szondad? Szivesen megfujnam, mert a mai narancsle es vizagadom nem okoz gondot..

Sajnos nincs, kulonben meg is szondaztatnalak!

Ekkor elkampicsorodtam - se szonda semmi? Vaze, mifele rendor ez?? Vizpumpaja van, szondaja meg nincs?!

Probaltam hat ervelni hogy tenyleg nem ittam, es tobben is nevetni kezdtek azon hogy engem, aki nagyon ritkan iszik, nem engednek vezetni. Ez nem tetszett a nonek, ugyhogy kozelebb lepett hozzam es hatarozottan kozolte hogy szobeliben figyelmeztet: ha autoba merek ulni vezetni akkor le kell hogy tartoztasson.

Mivel Tomi azt mondta nincs kedve velem a rendorsegre menni (awwww!!!), ezert inkabb vadiuj kempingszekeinket osszecsomagolva nekiindultunk a sotet domboknak. Ami addigra mar sokkal sotetebb volt mint gondoltam...

Mivel az auto nem a park parkolojaban volt leallitva, nyugodtan hazamehettunk (plusz tenyleg nem ittam), ugyhogy haza is ertunk fel egyre. Es nem tartoztattak le. Se alkoholszonda. Se bilincs. A parkba kierkezo rendorok egy darab igazolvanyt nem kertek el, es azt mondtak hogy nyugodtan maradhatunk a parkban ejszakara, csak ne rakjunk tuzet. Mert hiaba hisszuk azt hogy mi csak egy helyen egetjuk ki a fuvet, elkepzelheto (sot! Allitolag mar volt is erre pelda) hogy tobb szaz meterrel tavolabb kihal egy fa, vagy kirohad a fu, mert a gyokerek annyira osszeernek a fold alatt. Nem tudom, nem vagyok kerteszmernok, de elfogadom hogy nem akarjak azt hogy tuzet rakjunk, plane ha a 80 resztvevobol 65 ivott is. Senki nem akarja enekelgetni az 'eg a varost', de ugyanakkor jo lenne ha lennenek tuzrakasra kijelolt helyek. En nem tudtam hogy a Hampstead Heath is vedett terulet, tilto tabla nem is volt kiteve, de az ido tenyleg ko volt es jo volt tarsasagban lenni.


Valaki meg kuldjon nekem egy alkoholszondat!!!

7 megjegyzés:

kovtama írta...

És még mi szidjuk a magyar rendőröket. hát én tuti az éjszakát a fogdában töltöm, amekkora pofám van.:):):)

orsi írta...

Micsoda izgalmak! Tényleg kár, hogy nem volt szonda! Vicces lett volna az orra alá dörgölni :D

Thea írta...

Miért nem leheltél rá?

Chipmunk-19 írta...

azért ez jó sztori :-)

MuciFoci írta...

Thea, egy hagymas hambi utan te lihegnel rendorok arcaba...? :D

Egyebkent teljesen normalis rendorok voltak, mondom sem igazolvanyt nem kertek senkitol, sem pedig a honnan valok vagytok kerdes nem hangzott el. Egy szamitott nekik, hogy ne rakjunk tuzet a vedett parkban.

Thea írta...

Bizonyítandó az igazamat, miért ne? :-DDD

Sweety írta...

Hűűűű:D