2011. június 23., csütörtök

Az X Faktor - megint (update)

Már meséltem a Titokzatos Versenyzőről. Aki tehetségét egy X-re téve elindult a válogatókon. Én reméltem, hogy már az elejétől kezdve tudósíthatok róla, megoszthatom az apró információ-morzsákat, esetleg egy-két publikus jajnagyonizgultam típusú kulisszatitkot, de aztán szóltak, hogy nem írhatok róla.

Nem is írtam volna, ha legalább hárman nem kezdenek el károgni a fülembe, hogy nem írhatok róla. Az első öt ismétlésénél azt gondoltam, biztos a vonal rossz. A második tíznél már  kezdtem aggódni hogy valakinél megakadt a lemez. A harmadik negyvennél már kezdtem bepöccenni és gondolkozni hogy bár nem tartom magam zseninek, de a saját értelmiségi szintemet magabiztosan egy hároméves gyereké fölé teszem - lehet hogy hiba?

Valószínűleg ez az egész bennem nem megbízás izgalom  onnan ered hogy az összes résztvevővel titoktartási szerződést kötöttek a rendezők (de akkor ki tesz fel videót a youtube-ra???) Meg a Titokzatos Versenyző visszafogottsága, szerénysége. Gondolom ilyesmik. De ha már annyiszor elmondták hogy NE írjak róla, természetesen megfulladnék ha nem írnék róla.

Hogy összefoglaljam pár pontban:
  • nem írhatok a versenyző hogylétéről, még név, nem, dal, akármi említése nélkül sem
  • nem említhetem az egész X faktort
  • nem írhatok az egész X faktorról
  • az egész X Faktor 2011-et el kell felejtenem legalább szeptemberig (ha a versenyző nem kerül be, akkor garantáltan nem fog engem  érdekelni sem az egész)
Még fundálkozom hogy hozzátegyem-e, hogy nem írhatok a válogatásról egyáltalán, de nem tudom, hogy kaptam-e elég erre vonatkozó instrukciót?

Ezt nézzétek, mire vagyok képes a google és a paint segítségével:


Ennyire csodálatos alkotásom régen született monitoron - DE KI AZ A TITOKZATOS VERSENYZŐ?!

Ettől függetlenül: Hajrá Versenyző, sok sikert, sok igen szavazatot (meg telefonost is, stb), sok jó dalt és kitartást!

3 megjegyzés:

orsi írta...

:))

Thea írta...

Csodásan tudsz nem írni dolgokról!
Remélem máskor sem írsz, amikről nem lehet, csak kérlek hamarabb ne írj akármiről!

Ági írta...

Izgi..:))