2011. január 6., csütörtök

Fogadalom (majd holnaptól, most épp nem aktuális)

Táskát kaptam karácsonyra.

Nagyon szépet, aranyosat, különlegeset... Olyan igazán Mucifocisat, na. Meg is fogadtam hát hogy nem fogom hanyagul dobálni, nőies leszek vele. Nem fogom csak úgy az ágy alá/ablakpárkányra/konyhapultra suhintani, hanem elegánsan leteszem a helyére, amikor hazaértem. És nem fogom telitömni se, mert az nem tesz jót neki.

Vagyis azon kaptam magam hogy alig van meg két hete a táska, már most lóbálom könnyedén, leteszem bárhová (azért egy gyors területellenőrzést itt végrehajtok) és most munkából hazamenet két könyvet is belegyömöszöltem, a pénztárca, esernyő, kulcsok, tartalékharisnya és minden egyéb dolog mellé. Pedig hasztalan kacatokat még nem is tárolok benne. Na, majd jövő héttől!

1 megjegyzés:

Viki írta...

Én láttam azt a gyönyörűséget, azt mondd el nekem hogy fér el benne annyi minden, mikor nem egy nagy darab????