2010. december 3., péntek

Winter Wonderland

Ma már hóhelyzet volt

Legalábbis jobban mint kedden

Jó reggelt, London!

Jól felöltözve élvezet a hó



Ezt rosszul töltöttem fel...

Az állomás virágai










Útban a Winter Wonderland felé

Hyde Park











'Kérlek, ne zavarj! 1 fontot dobjál be...' Nem mertem bedobni, féltem hogy mit találok!






Bratwurst Auf Deutschland!











Vigyáztak ránk is

Wellington Arch





Szétfagytam, irány haza!

A Winter Wonderland az utóbbi években London Német hangulatot idéző karácsonyi élményparkja. Ideiglenes jégpályával, hullámvasutakkal, gyerek körhintákkal és persze sok-sok bratwursttal! Idén nagyobb mint tavalyelőtt volt, több árus van, több játszanivaló is,a hangfalakból üvöltött a német zene, egy helyen volt még német élőzene is de kialakítottak egy angolos, Viktoriánus stílusú büfésort is, hogy a chips, BBQ Chicken és egyéb english ételkülönlegességeknek is méltó helye legyen (az angol soron természetesen volt pub is, ahol szintén élőzene volt). Az árak nem olcsóak, de mutasson nekem valaki egyetlen karácsonyi vásárt/vidámparkot, amelyik az!

MuciFoci ajánlja a londoni Winter Wonderlandet!

4 megjegyzés:

Ági írta...

Nagyon jól néz ki! :) És hóóó Londonban :)
Annyira hangulatos az egész, szuperjó lehet!

Batka7 írta...

Iszonyat jó:-) Nekem való lenne!
Szerencsére nekem itt van Bécs!

Ági írta...

Nagyon mesebeli! Tetszik, jó lehet!!

Gabi a kezdő konyhatündér írta...

Nekem az idei sokkal jobban tetszik mint a mult evi, de nem tudom megmondani miert. Valahogy hangulatosabb. En is csak ajanlani tudom. :)