2013. február 1., péntek

Úgy érzem, divatot teremtettem

Már említettem hogy egy ideje növesztem a hajamat ilyen-olyan okokból ilyen-olyan célokra (célokkal). Már szépen a lapockám alá ér a hossza, de a festett véget nem vagyok hajlandó levágatni. Úgy vagyok vele hogy jó helyen van az ott ahol, hiszen így legalább védi az egészséges hajat. Kicsit cikinek éreztem hogy fú mekkora lenövésem van, erre mit látok a magazinokban és a reklámokban?

Kéremszépen, divat lett a dip dye vagyis a mártott színezés, amikor a hajvégeket direkt világosabbra festik.

Oh nem is tudom mit mondhatnék... Ezúton köszönöm férjemnek, aki elviseli a sörényemet, a sztárfodrászoknak akik elkezdték terjeszteni az igét és persze a sztároknak is akik mosolyogva sportolják a Mucifoci stílust! (meghajlás lágyan, éppen hogy a világítás megcsillanjon a több mint egy éves lenövésen)


Jessica Alba, Kate Beckingsdale, Drew Barrymore de még Sarah Jessica Parker is ilyen frizurával szaladgál New York utcáin, micsoda megtiszteltetés!

Sőt mi több! A L'Oréal nemes egyszerűséggel elkezdett gyártani az én hajamhoz hasonló színekben otthoni hajfestéket.


Hatalmas megtiszteltetésnek veszem és ezentúl igyekszem nem 'slampos-igénytelen- hajú-a-jó-ügy-érdekében' nőnek érezni magam, hanem sokkal inkább 'abszolút-menő-hajú-nő-a-jó-ügy-érdekében' nőnek.







3 megjegyzés:

Christine írta...

Ezen most olyan jót vihogtam. :-))

MuciFoci írta...

Akkor jo! :)

Névtelen írta...

:)) Nekem a tavaly télen volt úgy vörösre festve a gyárilag fekete hajam, hogy a hajszálak fejemtől távolabbi fele volt piros, és szépen átment a dolog egyre sötétebben a barnásfeketébe. Kicsit tényleg olyan volt, mintha lenöveszteném a pirosat, de szerettem. Mondjuk most tüsi, a max tíz centis hajakat nem lehet ilyenre festeni:)