2012. augusztus 20., hétfő

Goldenblog 2012

Egyszer, nagyon régen (tök véletlenül emlékszem egészen pontosan hogy 2010-ben) az utolsó napon amikor még lehetett, ez a blog elindult a Goldenblog versenyen.

Akkor a Mucifoci a top 50-ben végzett, tavaly szerintem az első százat sem sikerült megközelítenem, úgyhogy idén a szavazás első napján eufóriáról számolhatok be, hogy a Top 10 peremét kapirgálom.

Több kategóriában indulhatnak blogok mint valaha, és bár én nem az Egyéb-be jelentkeztem, mégis oda osztottak be. Ebben a csoportban nincs hivatalos zsűri, itt csak a publikum dönt és bár jelenlegi adatok szerint esélyem sincs a Top 2-be kerüléshez,  mégis jó érzés hogy már most annyi szavazatot, klikket és bizalmat kaptam hogy én birtoklom az eddigi összes leadott voks 0,8%-át (az egyéb kategóriában)

Kicsit sajnálom, hogy az Egyéb kategóriába osztanak be minden, máshova nem sorolható profi blogot is, szerintem akinek már könyve van, meg 3500+ rendszeres olvasója, az igazán nem igazán szorul hasonló megmérettetésre, de talán a 2013-as listázás másképp alakul majd.




Köszönöm mindenkinek az eddigi lelkesedést - nagyon jólesik, de természetesen akinek módjában áll az szavazzon még Mucifocira!

Nem Art Decor egyelőre nincs a 10-ben, de még nincs veszve semmi. Izgi.


2 megjegyzés:

kovtama írta...

Én személy szerint utálom ezt a "versenyt." Egyetértek veled, szerintem sem kellene berakni azokat, amiket irtál, sőt én azokat sem engedném, akik előző évben vagy mondjuk előtte két évben az első három helyezett lett. Viszketést kapok a szavazzatoooooooooooooooooook, mert kettő szavazattal lemaradtam könyörgésektől. Biztos én vagyok a hülye, de én nem a szavazatok alapján olvasok blogokat. Ettől függetlenül biztos izgis egy ilyen verseny. Egyszer még talán kedvet is kapok hozzá....:)Erre azért kicsi az esély.

MuciFoci írta...

Versenynek talán nem is jó nevezni, de valamilyen szinten inspirálónak tartom, főleg ha a tényleg kis blogoknak is lenne esélyük. A facebook bevonásával a kinek-van-több-ismerőse elmélet a menő, és kinek van több ismerőse, annak akinek van 3800 regisztrált olvasója, vagy akinek 12?

Külön kellene választani ezeket, vagy magasabbra tenni a lécet hogy az olyan lelkes hülyéknek mint én, ne legyen kedve elindulni se. Illetve (mert ennyi őszintéskedés után bizonyára kizárt hogy a Top 10-ben ismét látható leszek), személy szerint nem értem a kategóriákat sem.

Én Londonból írok, a témáim elsősorban ezzel kapcsolatosak, de mivel E/1-ben írom, ezért nem a helyi értékbe, hanem az egyébbe kerültem. Előző években ez nem így volt.
A másik ami elgondolkoztat, hogy Mosolyka kerekesszékes blogja abszolút top helyen van az 'életmód' kategóriában. Beleolvastam, és amit láttam az alapján nekem ő is az egyéb kategóriába tartozna, mint én. Ő is E/1-ben ír a saját tapasztalatairól. Akkor ő hogyan lett 'életmódos'? Elhiszem hogy másképp él mint én, és hihetetlen energia árad a soraiból, de ettől sem ő, sem Bezzeganya nem lesz életmódista, ők is magukról írnak másoknak. Nem tudom felfogni hogy a hvg - amit egyébként nagyra tartok - hogyan dobhat össze lakberendezői blogokat mozgássérültről, anyukákról, stb. Nem átgondolt koncepció, mi meg kisblogosok itt örvendezünk az első fél órában szerzett átütő sikereknek. Hát ez a véleményem... :)