2012. július 5., csütörtök

Félsiker

Két hete meséltem, hogy összerúgtam a port a helyi önkormányzattal. Ahogy a középiskolás osztályfőnököm is megmondta vala, túl fejlett az igazságérzetem (szinte bóknak vettem, pedig nem is annak szánta).

A sztori lényege, hogy a kommunális adót nem akarom befizetni olyan időszakra, amikor nem is volt kulcsunk a lakásunkhoz még. Merthogy az önkormányzat szerint kellene. Vitáztunk egy kicsit, majd panaszt tettem. Azóta kiderült hogy nemcsakhogy arra az időre nem kell fizetnem, de addig amíg be nem költöztünk és a lakás lakhatatlan volt, még jelentkezhetek külön 100%-os engedményért. Már készültem reklamálni megint az önkormányzatnak, de szerencsére visszaírtak ma délután pont ezekkel a dolgokkal.
Azonnal ki is töltöttem és már vissza is küldtem a jelentkezést a május 31-június 17-ig való eltörlésre, úgyhogy már csak idők kérdése és elrendeződik az ügy. Jó úton vagyunk.

A lakásfelújítás képeit a Nem Art Decor hasábjain láthatjátok.

Közben itt üzennék a lakásfelújítással foglalkozó Barbaráéknak, hogy pár napja írtam emailt amire még mindig nem jött válasz és attól tartok hogy a megadott emailcím nem működik.

2 megjegyzés:

Thea írta...

Így kell ezt!

barbara írta...

Öö, a "megtudommagyarázni" email elküldve.