2012. július 5., csütörtök

Felfedezés

A hétvégén kinéztem egy szennyeskosarat. 42 font, vagyis olyan 15ezer forint. Címkéje van, de a márkát nem ismerem. Szép fehér fonott szögletes kosár, benne világoskék alapon fehér pettyes huzat. De negyvenkét font.

Erre ma hazafelé a metrón állt előttem egy lány egy barna szögletes fonott kosárral, benne natúr színű huzat. Akárhogy kukucskáltam, nem láttam a címkén az árat, de a szatyor a Zara Home-ból való.

Ezek szerint én vagyok a legeslegutolsó a világon aki eddig csak elsétált a Zara Home kirakata előtt mondván hogy ott bent biztos drága cuccok vannak, mert soha meg sem néztem semmit ott. A weboldaluk szerint a kosár 15 font (5300ft), ami mégis barátibb!

Most belendültem. Hátha!

1 megjegyzés:

Thea írta...

Találtál még valamit?
Valami kedvedre valót.