2012. június 21., csütörtök

Durrogások II. És a Helyi Önkormányzat

Végre eljött a nap, amikor bejelnthettem büszkén az Önkormányzatnak hogy költöztünk, tulajok vagyunk és alig várjuk hogy fizethessük nekik a council taxet, vagyis a kommunális adót.

Örömöm és büszkeségem hamar alább hagyott és bosszúságba átcsapott:

- Mikor történt meg a szerződéscsere?
- Május 23-án
- És mikor kapták meg a kulcsokat?
- Május 31-én.
- Volt-e a lakásban bármilyen bútor, ágy, vagy kanapé ez idő alatt?
- Igen, sajnos az előző tulaj minden szemetet ott hagyott.
- Köszönöm. Akkor úgy számolom hogy önök május 23-tól fizetnek kommunális adót, mert hivatalosan azon dátumtól kezdve önök a tulajok.
- Már elnézést, de miért fizessek én bármilyen adót olyan időpontért amikor ott sem voltam, be sem mehettem mert kulcsom sem volt?!
- Azért, mert az előbb azt válaszolta hogy volt bútor a lakásban ez idő alatt. Amennyiben akár egy darab ágy vagy kanapé van a lakásban, akkor az a lakás köteles kommunális adót fizetni.
- Hogy micsoda?
- Igen, ez így van. De tudunk ajánlani egy 10%-os kedvezményt.
- Nem fizetek.
- Pedig kell.
- De nem. Hol tehetek panaszt?
- Hogy kívánja, levélben, emailben, faxon, vagy telefonon?
- Email megfelel. És mondja, az Önöket ott nem zavarja hogy olyanért akarnak velem fizettetni amihez hozzá sem nyúlhattam azon periódusban?
- Nem. Ez a szabály. Ön válaszolta azt hogy volt bútor a lakásban.
 Panaszlevél elküldve. Lassan fel kell fogadnom egy panaszkodó asszisztenst, mert ennyi panaszlevelet már én is alig bírok megfogalmazni. Nem vagyok hajlandó fizetni kommunális adót (utcai villany, szemét, takarítás, stb) olyan lakásért ahol ott sem voltam. Természetesen kifizetem az adót az előző helyre, mert ott használtam a hulladékgyűjtőt, stb de az előző tulaj rendetlensége miatt nem vagyok hajlandó a saját zsemembe nyúlni. Nem, nem és nem!

4 megjegyzés:

kovtama írta...

Magamra ismerek:)

Christine írta...

Nekik viszont sose fogod tudni megmagyarázni hogy neked van igazad. Mert a szabály az szabály. Kőbe van vésve nekik. Nincs nálad egy véső meg egy kalapács véletlenül? :-) De viccet félretéve. Félek ezekben a dolgokban mi nem nyerhetünk. Legalábbis nekem még sose sikerült.

Thea írta...

Ha valaki, akkor MF egészen biztosan eléri amit akar.

Ági írta...

Ne hagyd magad! Drukkolok!!