2012. április 19., csütörtök

Milánói Út Szeptemberben, 50eFt/fő

Tisztára belelkesültem, hogy na majd ez milyen jó ötlet lesz, aztán huszárvágással keresztbehúzták a számításomat, úgyhogy gondoltam megosztom, hátha valakinek kedve támad Milánóba utazni. Én ugyan még nem jártam ott, de Olaszország-tészta-pizza-táska-fagyi sosem áll messze tőlem.

Tehát:

Repcsi: Budapestről Szeptember 10-én hétfő kora reggel a Wizz járatával. Vissza a Malpensa reptérről Budapestre 12-én vagy 13-án kora délután, vagy este (Bp érk 11 után). Bőrönd nélkül kb 30ezer forint (két főre!)

Reptéri transzferek mindét irányba két főre: 10000 forint

Szállás: erre különösen nagy gondot fordítottam. Londonból kiindulva inkább érdemesebb kicsivel többet költeni a szállásra, mint időt (és London esetében pénzt) utazásra. Egy Monastery Hostel nevű helyre esett a választásom. Ugyan 57ezer három éjszaka, de van reggeli (ami saját utazási tapasztalatokból kiindulva tényleg fontos), és a képek alapjáb a bánnyó (fürdő) is normális. Bármerre néztem, ez a hostel volt a legközelebb a milánói Dómhoz, és persze ez volt a legolcsóbb is. Ha valakinek van jobb tanácsa, akár személyes tapasztalatból is, a hozzászólások nálam Captcha-mentesek!

Szóval: 30,000+10000+57,000= 97,000 két főre.

Én már nem tudom hasznosítani az ötletet, de ha valaki  igen, akkor a foglalást máris ejtse meg a WizzAir oldalán.

Mucifoci Top Tippje:
A Wizzair lehetővé tesz banki átutalásos fizetést is. A napokban teszteltem a lehetőséget, hogy 1100 forintért a társaság bankjának utaljam a pénzt, és jelentem, működik. Bankkártyás fizetés helyett 'megrendeltem' a jegyeket. A Wizzair küldött egy emailt, hogy 24 órán belül meg kell ejtenem az átutalást. Ez nem azt jelenti hogy 24 órán belül oda kell érnie a pénznek, hanem azt, hogy a vásárlónak a bankja felé megbízást kell adnia. Az én utalásom már másnapra odaért, és a visszaigazoló emailt szinte azonnal megkaptam. A  repjegyek végső ára ötezer forinttal lett kevesebb így, hogy nem kártyával fizettem!

3 megjegyzés:

Én írta...

Igaz én Milano/Bergamo-t foglaltam, de 1110 Ft volt a jegy (vicc) Wizz hitelkártyával fizetve. Aki megteheti váltsa ki, tök jó :-) Aki nagyon rugalmas tud lenni akár a helyet illetően, olcsóbban repkedhet (kézipoggyásszal) Európában, mint mo-on vonattal sineken.

Chipmunk-19 írta...

Most jöttünk haza :-)

MuciFoci írta...

@ Enikő: Igen! 32 kilós bőrönd a megengedett a Ryanair 15 kilójával szemben! Ez fontos lehet, ha sok a holmi, mondjuk karácsonykor. Nem azt mondom hogy mindig a wizz a legolcsóbb, de a Malév bukása érdekes változást hozott a budapesti repjegyek árában, az biztos.

@ Chipmunk: szeptember elején akkor mehettek is vissza? Hátha akkor nem is esik majd az eső... :)