2011. március 18., péntek

Család, Kismama és Babafotózás

Az a jó, hogy a saját blogomban azt reklámozok, akit csak akarok!


Most kaptam a hírt, hogy Hajdrák Tímea mostantól család, kismama és babafotózásra helyezi a hangsúlyt. Továbbra is aktív, mint fotóriporter, tehát az ismert magyarországi magazinokat továbbra is ékesítik remek képei. Ha szeretnél magadról (magatokról, kisbébikédről, kedvencedről, bármiről) minőségi képeket, akkor csak bíztatni tudlak, hogy minél előbb vedd fel Timivel a kapcsolatot.

Ezt most nem csak azért írom, mert Timi blogján az esküvői oldal az én menyasszonyi képemmel van hirdetve (pedig lássuk be, nagyon hatásosan űzöm azokat a balatoni felhőket!), hanem azért mert férjhezmenetelem izgalmait csodálatosan örökítette meg. Tudom hogy sok kiváló fotós van és aki fényképészt keres, az már a stílusok között is válogathat kedvére, de jó tudni, hogy amikor Timi azt mondja hogy valami annyi, amennyi, akkor az annyi is lesz, nem több, nem kevesebb. Pontosan érkezett mindegyik találkozónkra, és lelkesedése mindig magával ragad. A képeket az esküvő utáni második napon már a neten nézegettük izgatottan. Rólunk és szüleinkről sosem készültek még ilyen remek fotók, a mai napig kapom a dícséreteket, hogy milyen szép anyukám van!

Valaki egyszer azt mondta, hogy
Az élmény, az egy dolog. A fotó az élmény adta pillanatok egyetlen kézzel fogható emléke.

Hajdrák Tímea Magyarország egész területén vállal munkákat, de igény szerint külföldre is megy. Tiszta szívből ajánlom!

Muci by Timi in 2009

5 megjegyzés:

kovtama írta...

Hú megnéztem Timea oldalát. Csodaszépek azok a képek. Irigykedem. Annak idején mikor én férjhez mentem nem is gondoltam bele, hogy ilyet is lehet. Valahogy nem is volt fontos, de most szivesen nézném magunkat ilyen képeken.

MuciFoci írta...

Sosincs keso ahhoz hogy egy spontan csaladi fotozast rendezzetek! :)

Mire a ferjed hazajon, mar igencsak a tavasz derekan lesztek -Szuper fotohatterek vannak a szabadban olyankor!

Agni írta...

Nagyon szép vagy:)

Agni írta...

Nem tudom mennyire vagy bejáratos angol lakásokba, de én nézem a How clean is your house c. sorozatot és nem tudom elhinni, hogy vannak ilyen koszos családok. Az angolok általában takarítós népség vagy nemigen szeretik a házimunkát?

MuciFoci írta...

Agni, koszonom! :)

Takaritas ugyeben szerintem Amerikai mintara (merthogy ott is van ilyesmi musor azt hiszem) nagy munkaval keresik az ilyen putrikat.

Szerintem nem lehet altalanositani... Amikor au-pair voltam, eleg sok helyen megfordultam, de nem tudnam egyertelmuen azt mondani hogy az angolok ilyen koszosak. Ahol en jartam, az mind rendben volt tartva! :) Egy angol eleve nem hiv meg senkit csak ugy a hazaba, ugyhogy el tudom kepzelni hogy vannak elkepeszto esetek, de biztos vagyok benne hogy ugyanilyen van Magyarorszagon, Nemetorszagban vagy Spanyolorszagban is...