2011. március 29., kedd

Az Óraátállításról

Király! Csak nem látom értelmét...

Én azok közé tartozom aki nem gondolja hogy olyan sokat lehet megtakarítani vele. Merthogy ma már nincs olyan hogy a gyárakban lámpa nélkül dolgozzanak. Meg légkondi is van. És a fűtés a nappaliban most nyolcig nem kapcsol le magától.* És különben is. Itt Nagy Britanniában semmi szükség nincs a természetes fényt használni indoknak az óraátállítás mellett. Merthogy ugye a felhőzet miatt nem igazán jutunk természetes fényhez amúgy sem. Szóval simán kibírnánk átállítás nélkül, én meg főleg.

* Hőtárolós elektromos radiátor van a nappaliban. Én két opció közül választhatok: bekapcsoljon-e, vagy se. Automatikus éjszakai működésével pénzt takarít meg, mert éjszaka (23.00-06.00) kevesebb az áramdíj. Éjszaka fűt, közben felmelegíti a hőtéglákat, és napközben leengedi a meleget (vagyis pont mire hazaérek munkából, addigra hűl ki a lakás, de ez most más téma).Tegyük fel, hogy én tegnap este úgy döntöttem, hogy kapcsoljon be. Naná, hogy hajnal egyig nem kapcsolt be. Vagyis használnom kellett a hősugárzó részt.
Reggel fél nyolckor úgy kapcsoltam ki az egészet, mert még mindig vígan fűtött. Én már nem kérdezem hogy hogyan állítódott el (mert nincs is állítónk...), hogy ki találta ezt fel (pedig biztos férfi volt, mert mi nők, khm ennél logikusabbak volnánk, nemde?) ...

3 megjegyzés:

Thea írta...

Tudom-tudom, sok a dolog, DE hiányzol.
Hiányoznak a bejegyzéseid!

MuciFoci írta...

:))) Köszi, Thea!
Kicsit sok volt tényleg, de most már igyekszem megregulázni magam, és többet jönni!

Thea írta...

Örülök Neked!