2012. augusztus 2., csütörtök

Hogyan nem vettem jegyet a Magyarország Románia Vízilabda meccsre

Paralimpiára nézegettem jegyeket és hirtelen felindulásból megnéztem a ma délutáni elérhető jegyeket is.

A vízilabda feljött, 20 fontért. Nagyon örültem de egyből elkezdtem telefonálni hogy ki az aki eljönne velem. Ádáz negyven perces küzdés után feladtuk, ketten nézegettük két helyszínen és mégsem sikerült, pedig a végén már mindenki boldog lett volna a maga egy darab jegyével is (háromszoros áron).

Remélem a 2024-es Olimpia Münchenben kerül megrendezésre, mert a németek egészen biztosan ki tudnak küszöbölni egy az angolokéhoz hasonló jegyfiaskót. Botrányos, hogy míg emberek küzdenek és izzadt ujjakkal igazgatják a képernyőn az egeret, hogy aztán lemaradjanak minden jegyről, addig a lelátók nagy része üres.

Tegnap este amikor Gyurta Dániel (nem tom, lehet Daninak hívni?), világrekordot úszott, én is ott lehettem volna, ha a jegyek jobban meg vannak szervezve. A közvetítésben tisztán látszódott egy felsőbb lelátó, amin hatalmas részeken üresen álltak a kék-sárga székek. Nekem a rendszer 450 fontos jegyeket dobott ki, a legjobb kategóriás jegyeket. Ne mondja nekem senki, hogy a plafon alól éppen hogy kikandikáló székek voltak a 450 fontos jegyek...

A délutáni meccset nézem majd a BBC weboldalán, figyelek majd Gergeli Kisszre, Kászesre, Thomas Varga(s)ra és persze a többiekre is. Szurkolok nekik, hogy az eddigi két meccs után felálljanak és izmos felsőtestüket cukin fitogtatva olyan gólokat odarakjanak a románoknak hogy azoknak a gatyája leesik (és persze aztán őket is alaposan megnézzük majd a kolléganőimmel).

Pedig a magyar csapat szereplését még ki sem fejtettem igazán, de majd talán hamarosan.

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Érdekelne a magyar csapatos okfejtésed. Mert amit sóbert ugribugri, balfasz rendőr voltam norbi oldalán olvastam tegnap az kurvára kicsapta nálam a biztosítékot. :)

Gyuri írta...

Ezt a jegyvásárlós rendszert én sem értem teljesen. Korábban néztem, hogy volt olyan sportesemény, amire egyáltalán fel sem ajánlott semmilyen jegyet. Lehet, hogy tényleg az összes elfogyott? De én is láttam az üres helyeket, amit írtál. Ráadásul ha valamire mégis lehetett jegyet választani, a következő lépésben már azt írta, hogy nem elérhetőek a jegyek.
Update Norbit én is csak az index cikk hatására olvastam, egyébként nem foglalkozom vele. Ma már mentegetőzött, meg levette a tegnapi szövegét az oldaláról.