2012. március 21., szerda

A Bélyegszabi Véget Ért

Nem hosszabbította meg.

Azért a Nem art Decor és a Nolblog hasábjain is olvashattok rólam, a cikkekben lesz link a bélyegszabiról, de a lényege az, hogy a magyarhoz hasonlóan itt is illetékbélyeget fizetünk az ingatlanok után. Két évvel ezelőtt ugyan az első vásárlóknak befagyasztották a legalsó kategóriát, vagyis nem kellett fizetni. Ma azonban az aktuális kormány ezt eltörölte sőt, a magas értékű ingatlanok esetében még meg is emelte a befizetendő százalékot.

2340 fontnak inthetünk búcsút. A két éves bélyegszabit összesen 3-4 héttel csúsztuk le. Összetörtem, és a két megivott diétás kólától csak kalapál a szívem, de nem sikerült feldobódnom.

6 megjegyzés:

kovtama írta...

Na, baszki:(:(:( Én ilyenekre tartom a dugi cigimet. Amúgy nem dohányzom, utálom is rendesen. Jó nagy hülye vagyok:) Hát, sajnálom. :(

Thea írta...

Nincs olyan gombod, hogy sajnálom, így mondom.
Az ember folyton elcsúszik ezeken az időhatáros dolgokon. Ami nem lenne akkora baj, ha nem ennyiben fájna!

Nagyon várom már a vidám és boldog beszámolódat a költözésről. Kívánom, hogy ott mán minden olajozottan menjen! Igazán rászolgáltatok!

Thea írta...

...már...

Kiko írta...

Uhh bakker! Én is nagyon sajnálom!!!:((
Elhiszem, hogy nagyon bánt a dolog, de próbálj arra gondolni, hogy ez most ugyan sajnos nem jött össze, viszont valami más téren majd tuti kárpótol érte az élet... legalább is úgy lenne igazságos:(
Fel a fejjel!!!

Ja és u. i.: én is nagyon várom a beszámolódat a költözésről és a hiper-szuper új otthonról! és persze hasonlókat kívánok én is, mint Thea:)

Ditke írta...

Én is nagyon sajnálom :(
Ez mindig annnnyira rosszkor jön! Mert ha egy éve hozták volna vissza, de pont pár nappal lecsúszni, basszus!

Ilyeneken tud nagyon kiakadni az ember.
De vigasztaljon az, hogy mindjárt költöztök és lesz egy saját, hiper szuper kecótok, rendezkedhetsz, pakolászhatsz :) Jaj, az annyira jó :)
Csatlakozom a beszámoló-várókhoz :)

orsi írta...

:((((((((((((( **csába..