2011. július 8., péntek

Breaking News - Hírességek a Közelemben

Kedden a Hyde Park felé sétálva jött szembe Kris Marshall. Természetesen meglepetésemben böszmén bámultam rá, és igyekeztem elállni az útját hogy jól megnézhessem hogy tényleg ő jön-e szembe. Hatalmas napszemüvege volt, de a filmekből ismert mozgása alapján biztos vagyok benne, hogy az Igazából Szerelem (Love Actually) Colin-jával, a My Family (nem tudom mi volt magyarul a címe) Nick-jével futottam össze. Fehér inget, farmert és futártáskát viselt.

Hosszabb haja volt kedden...

Erre most, körülbelül 30 perccel ezelőtt az utcasarkon állva türelmesen várom hogy a két érkező biciklis elmenjen végre, és akkor... na igen. Meglepetésemben böszmén bámultam rá, és nem mertem elállni az útját, egyrészt mert biciklivel volt, másrészt meg a mellette bicikliző valaki akár biztonsági őr is lehetett, viszont igyekeztem nagyon megnézni az arcát - elvégre három napon belül két híresség is elég hihetetlen -, erre ő elfordította a fejét. Fekete széldzsekit, pulcsit és nadrágot viselt.

Kicsit borostásabb volt ma...

Éljen London! Eddig akikkel 'találkoztam': Melanie B, Jose Mourinho, Lampard, Terry és még sokan Chelseaből, A Királynő (meglehetősen távolról ugyan), Andy Murray (Párizsban), Fergie (Sarah Ferguson, tudjátok, a liftben!) és most Kris Marshall meg a Guy Ritchie. Josénak jó napotot köszöntem, Andynek sok sikert kívántam a teniszhez és engedélyével lefotóztam, Fergievel beszélgettem...  A következő szerencsést esküszöm megállítom egy közös fotóra már! :)

2 megjegyzés:

orsi írta...

Guy Ritchiért különösen irigy vagyok :D

Névtelen írta...

Én pedig Krisért.:)LOVE LOVE LOVE...Egyik kedvenc filmem..mindig jó kedvem lesz tőle:)Ezért hálás vagyok a készítőknek. Na és a színészeknek is. Ezért kérlek, ha legközelebb szemben találod magad vele, egy hálapuszit igazán lenyomhatnál az orcájára:D

Sweety voltam..névtelenül:)