2011. július 7., csütörtök

2005 Július 7

Amikor odaértem, a Metropolitan Police két magas beosztású küldöttje éppen letette a koszorút. Nem mertem közelebb menni, úgyhogy elég távoli a kép róluk...

...viszont nagyon szép csokrot vittek.

'In memory of those who were killed on 7 July 2005, with continuing thoughts and respect for their families and all who have suffered that day and afterwards. On behalf of all Bus, Underground and Transport for London staff...' - A 2005 Július 7-én meghaltak emlékére, gondolataink és tiszteletünk a családjuknak és mindazoknak akiknek aznap és utána szenvedniük kellett. Az összes busz, metró és London Közlekedéséért dolgozók nevében...

Az emlékmű frontján volt ez a csokor. David Cameron, a Downing Street 10 lakosa, Nagy Britannia miniszterelnöke is ott járt ma reggel (nem találkoztunk).
Nem tudok egy szót elolvasni (ha valakinek megy, akkor szóljon!), és elfelejtettem hogy ott mit olvastam (tipikus). 'In memory of the victims of ______ (terrorism?) in London on 7 July 2005. They will never be forgotten' - A 2005 Július 7-i (terrorizmus?) áldozatainak emlékére. Sosem feledjük őket.
Háát... erről a feledésről annyit hogy a BBC és helyi újságok oldalán eddig egy emlékezést sem olvastam, pedig szerintem lenne mire emlékeznie a londoniaknak.  Ha másra nem is, hát arra hogy hiába viselkednek (viselkedünk) úgy, mintha tömegközlekedéskor csak mi lennénk és pár másik test, azok a testek akkor is ugyanolyan emberek mint mi. És figyelnünk kell a többi testre, hogy tudjuk, mi történik velünk. Itt van pár fotó, ennyit találtam eddig.

Nincsenek megjegyzések: