2011. május 27., péntek

Tél, Tavasz, Nyár, Ősz, Bikini

Tél: lila sálamat államig felhúzva, szelet és esőt arcom elől takarva baktatok a metróállomásra. Lila kesztyűm idétlenül kandikál ki a világoszöld síkabát ujja alól, de nincs mit tenni. Nagyon fáztam reggel és a sima fekete szövetkabát nem lett volna elég.

Tavasz: sima fekete szövetkabát második szezonjának végére már szét akar esni. Vicces, hogy pár 10 éve a bikinijeim szóltak szezonra, most meg a téli kabátok? Lila sálam bolyhosodni kezd, pedig február végén vettem. Esernyő a táskában. Elhatározom, hogy asszimilálódok, és sutba vágom a kabátot, a sálat, és pulóverben megyek dolgozni. Egy héten belül megfázok, és átgondolom az egész asszimilálódós tervemet.

Nyár: tavaszi kabátomat (és a lila sálamat!) még mindig felveszem, főleg reggelente. Esernyő nélkül ritkán merek elindulni, mert akkor biztos hogy leszakad az ég. Igaz, akkor is esik ha nálam van az ernyő, úgyhogy egyértelmű megállapítást nem tehetek. A pulóver fixen rajtam van, és az Esprit kimutatta, hogy én hozom az éves profitjuk nagy részét pulóvereket és kardigánokat illetően. Már hűségkártyát is küldtek, pedig nem is kértem.

Ősz: tavaszi kabátomat többször veszem fel, és megpróbálok egyre több és több rétegben aláöltözni. Megfogadom hogy legalább október közepéig nem veszek fel téli kabátot, ezért két héten belül irdatlanul megfázok. Új télikabát kell, lehetőleg ami ujjban jó. Viccelek: kit érdekel az ujja?! Meleg legyen, össze tudjam gombolni a melleimen, levegőt is kapjak és a karjaimat feljebb tudjam emelni mint a vállam. Mindezt anélkül, hogy úgy néznék ki, mint egy menekült az adományruhában. Na ezért nincs minden szezonban új kabátom.


London 2011 Május 26, estefele

Bikini: Büszkén jelentem hogy strandkompatibilis lettem idén nyárra! Hosszú keresgélés (és évek!) után újra új bikinim van. Kék-fehér csíkos, rózsaszín madzaggal. Pont ott fed ahol kell, satöbbi. Már körömlakkom is van hozzá. Kinéztem a szandit is hozzá. Nem mintha a homokban szandiban akarnék sétálgatni.
Eddigi terveink repjegyeink alapján 2011-ben akár tízszer is fel tudom majd venni (és ez kettő utazás, bezony!). Ha az angol nyár kedvező lesz és kipróbálhatjuk valamelyik homokos strandot napfürdőzés céljából, akkor nagyon boldog leszek. Természetesen próbálom megfejelni a sikeres vásárlást, és a sok (már elnézést) de melletlen tervező által alultáplált hölgyeknek készített bimbótakaró között találjak még egy kincset, amiben nem úgy nézek ki mintha a Copacabanán akarnék szambázni. (Nem mintha nem akarnék a Copacabanán szambázni, de az egy másik sztori, másik bejegyzés, és esetleg egy másik bikini is...)

2 megjegyzés:

Kiko írta...

Köszi, köszi, köszi! Megint annyira megnevettettél :)))
Szép felhők!;) + Jó kis összefoglaló az évszakokról és a hozzájuk kapcsolódó öltözési problémákról. A téli kabátokkal egyébként nekem is ugyanezek a problémáim szoktak lenni, úgyhogy már előre félek mindig, amikor kabátcsere előtt állok. DE idén megtaláltam életem eddigi legjobb téli kabátját, ami meleg is, kényelmes is, és még csak nem is hasonlítok benne egy jetire, úgyhogy remélem, jó sok évig kitart!:)

Ez alapján a bejegyzés alapján úgy tűnik, hogy visszatért a jókedved és remélhetőleg visszataláltál önmagadhoz is, aminek nagyon örülök!
A két nyaraláson pedig (de jó Nektek, merre mentek?) érezzétek nagyon, de nagyon jól Magatokat! :)

Névtelen írta...

én fiu vagyok deszeretem a hosszu bokáig érö fényes pufi nöi kabátokat föleg a pirost.