2011. február 23., szerda

Éppen Esik

Ultraszar idő van.

Ma is köd (nyolcadik nap!), de most még esővel is fűszerezve van az egész. Az a fajta eső esik, amikor kinézel az ablakon és megnyugszol, hogy már nem esik. Aztán kilépsz a házból és rájössz, hogy igenis esik, méghozzá alattomos mennyiségben. Mivel nincs szél (ami elfújná a ködöt is), ezért csak függőlegesen jön a hideg zuhany - pedig az ilyen elég ritka.

Új telefonom van (juppííí), és ma reggel a metróállomáson meg is örökítettem a vizes, de már hajtásokkal tarkított rózsabokrot. Mint látszik, az új mobilon nincsen makró, pedig az a vízcsepp milyen szép lett volna.


Southfields, 2011 Február 23

Asztalomnál nyűglődve (nem mintha nem lenne tennivaló...) pattant ki a szikra az agyamból, hogy megnézem a Ryanair weboldalát, hátha van valami piszkosul olcsó repülőjegy valahova ahol a hőmérséklet legalább 12 fok, és minimum 60% esély van kék eget látni.
Lassan nagyon büfé leszek Európa reptereiből, és ABC sorrendben haladva meg is találtam az abszolút kedvező ajánlatot. Március 12-i indulás és 14-i kora reggeli érkezés Porto városába (Portugália). Forintra átszámolva kb 15ezer forint a retúr jegy. Tokostul-vonóstul (mármint hogy a tok és vonó belefér a kézipoggyászba).

Miközben sétáltam ki ebédet venni, el is ábrándoztam hogy milyen lehet Portóban, a képek alapján nagyon bájos városnak tűnik, és még saját metrója is van! Ami inkább vasúthálózatnak tűnik, de a jegy a reptérről a városba mindössze másfél euró, és még átszállni sem kell. Valaki meg tudja mondani hogy Budapesten mennyibe kerül Ferihegyről bejutni a belvárosba...?


Kilátás az esernyő alól

Izgatottan hívom a Tomit (aki utál repülni, pont, pont, pont...) és mesélem neki hogy micsoda kincset találtam a neten (főleg, hogy most éppen 18 fok van Portóban!). Mint kiderült, nem tudunk menni mert pont arra a hétre van beosztva terepmunkára (vagyis nem irodában vannak hanem állomásokon méricskélnek), és ilyenkor berendelhetik vasárnap éjszakára is dolgozni. Meg amúgy is... Ő már kinézte hogy hova visz el engem Márciusban Walesbe. Pffff... Nem Porto ugyan (garantáltan nem lesz 12 fok), de azért nem panaszkodhatok.

Azért vitatkoztam vele kicsit hogy miért nem szólt előbb hogy nézeget, mert akkor én nem keresgéltem volna.

Végül megegyeztünk hogy én elkussolok, ő elvisz Walesbe márciusban, áprilisban hazamegyünk, májusi hosszú hétvégét kihasználva elnézünk Edinburgh-ba, és ha még mindig találok valami akciós jegyet valahová a nyárra akkor oda is elmehetünk. Tehát minden nyereményjátékra jelentkezek mint egy őrült. A nagy számok törvénye alapján lassan nyernem kéne valamit...

7 megjegyzés:

Ági írta...

Tömegközlekedéssel asszem 640 Ft (két vonaljegy, 1 átszállás, de káosz van Kőbánya-Kispesten), vagy vonattal is be lehet menni, az viszonylag gyors, 20 perc a menetrend szerint, és a 2.osztályú jegy 365 Ft.

MuciFoci írta...

haha, majdnem olcsobb Portugaliaban repterrol beutazni mint Budapesten?

Thea írta...

Szerintem, a lényeg, hogy mentek (többször is!!! "Tökjó!).
Meg együtt.
Édesmindegy hová, csak együtt! :-)))

Ditke írta...

Gyertek ide, itt 20 fok van és ragyogóan süt a nap :)

MuciFoci írta...

Haha, mi is a legkozelebbi repter? :)

Ditke írta...

Londonból nem tudom hová van járat, de Murcia és Alicante között vagyunk kb. félúton :-)
Ja, a hugicámnak ma leégett a nyaka míg kint ebédeltünk :-)
Na jó, befejezem mielőtt kitiltasz a blogból...

MuciFoci írta...

Ditke, mazlim vank, Alicante es Murcia is szerepel a Ryanair desztinacioi kozott!! ;)