2011. január 4., kedd

2010 (majdnem csak) Címszavakban

Csak  mert annyi dolgom lenne az első munkanapon hogy kénytelen vagyok szünetet tartani. Jobb, hogyha csak úgy helyezkedünk bele az újévi munkába, nem kell azt úgy megrohanni.

(Még jó, hogy főnök ezt nem olvassa).

Szóval: Szilveszter Alice Cooper Poison számával, Túra Tunbridge Wells környékén, Pierluigi Collinával egy gépen, Firenze, találkozás Paul Bettanyval (najó, a felesége is ott volt), Cortona, Pisa, Pizza, Pasta, Il Salviatino, Vulkán felhő, Sandals, St Lucia, Fényképezkedés Andy Murrayvel  a Champs Elysees-en, Párizs. Autóval elütés, Balaton, Csopak, Napozás, Irodával költözés. Házassági évforduló, Warwickshire hétvége, Korfu, Goldenblog Top 50, Hír hogy Nagynéni leszek, Liftes utazás Sarah Fergusonnal, Bath hétvége, Hóhelyzet Londonban (kétszer is!), Pánikolós December (hó miatt) végül Osztálytalálkozó, Kellemes Karácsony és Szuper Szilveszter!

Sóhaj.

3 megjegyzés:

Kiko írta...

Mozgalmas évetek volt, még így címszavakban is! ;)

MuciFoci írta...

Ugye? Nekem meg elolvasni is jo, kiveve ugye a Papa balesetet. Meg talan a hohelyzetet is.

Unknown írta...

Úgy látom nem unatkoztatok!
Amikor végigolvastam rájöttem hol kapcsolódtam be a "kukkolók" táborába :)
A régebbieket meg majd visszaolvasom :)