Miért kell egy járatot törölni időjárásra hivatkozva, ha egyszer a Malév és az EasyJet eltalálnak az adott régióba???
Tomi délután belép a terminálba, és rögtön kap egy sms-t. Kedves Utas, a járatát töröltük. Kis sétálás a reptéren és kiderül, a hír igaz.
A British Airways rossz időre hivatkozva törölte az este 7-es járatát európai rossz időjárásra hivatkozva. Azt mondja a muki, hogy menjenek online a kedves utasok és tegyék át díjmentesen a jegyüket. HOVA te barom és HOGYAN, honnan tudjuk hogy mikor méltóztattok járatot indítani, és hogyan ha a reptéren nincs wifi??? Ja, akkor hívják az ügyfélszolgálatot. Hát persze hogy nem lehet elérni őket, az emelt díjas vonalak nem is erre vannak kitalálva amúgy sem.
Miközben a Malév és az Easy Jet nyugodtan és majdnem időben repkedtek Bécs - London, Budapest - London viszonylatban, én kerek 35 percig tartottam a telefont hogy találjak másik jegyet neki. Végül úgy hívtak vissza, mert már az Expedia szégyellte magát a hosszú hívás miatt.
Sikerült. Szombat reggel 10.55kor indul Heathrowról. Remélem.
Közben meg már fogalmazom a panaszlevelet a BA-nek. Londonban nem esett több, mint 5mm hó. Holnapra várjuk a nagy havazást. Vagyis Londonban ez maximum 10 centit jelent majd.
Én még nem tudom hogy jutok haza Karácsonyra, de már megegyeztünk más magyarokkal hogy ha kell, hazavezetünk. Akkor legalább biztosan befér az egykilós bonbon amit mindenáron haza akarok vinni. Meg az üveg Pezsgő is.
Na mindegy, irány az ágy.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése