2010. szeptember 12., vasárnap

A héten elég érdekes időnk volt, ezt a fotót szerdán készítettem az asztalomhoz legközelebbi ablakból.


Aztán jött a hétvége (eléggé vánszorogva érkezett, ha engem kérdezel), és egy icipicit javult az időjárás helyzete is. Kihasználva a melengető napsugarakat, ma délután kimentünk a Wimbledon Commonba, és kivételesen a fényképezőt sem felejtettem otthon!



Nagyon szerettünk volna nyuszikat látni, úgyhogy a főbb sétányokat elkerülve az elhagyatottabb részeken andalogtunk. Nyuszikkal ugyan nem, de mókusokkal, varjakkal és galambokkal találkoztunk. Még mindig érik a blackberry és a gombák szinte mindenhol megteremnek.


A sétánk vége felé (a Common közepénél) vettük észre hogy éppen valami 'falu nap' szerűség zajlik, és a kötélhúzáson, madár- és kutyabemutatókon át, traktorkiállítás is volt. Mielőtt hazaindultunk, még bámészkodtunk itt egy kicsit.




A hazaúton pedig egy érdekes kis hernyóval találkoztunk, megvizsgáltuk, lefényképeztem minden oldalról majd Tomi útjára bocsátotta, hadd csócsáljon tovább nyugodtan.




6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Juj, csudijó képek és szép tájak!
Ja, és ide hogyhogy tudsz ékezetesen írni?

Orsi

Névtelen írta...

Mellesleg hogy a halálba lehet ide guglis fiókkal írni? Nekem sose sikerült, hiába jelentkezek be! (Tuti én vagyok béna..)

Orsi

MuciFoci írta...

Ki kell valasztani kommentnel a google fiokot, be kell jelentkezni, es varni kell (en kattintgatni szoktam a megjegyzes kuldese gombra), amig fel nem adja az ellenorzo szot.

Kerlekszepen en ki lettem muvelve hogy fel pillanat alatt at lehet allitani a magyar/angol billentyuzetet, de ekezetekkel irni eleg nehez az angol laptopon. Mindegy, emlekezetbol is megy, csak lassabban! :)

Viki írta...

Yesss, ismét meg kell állapítanom, hogy csodaszép képeket "csinál" a gépetek.:)

Bianka írta...

Nagyon szép képek

Ági írta...

Jujj, megint szuperjó képek! :) Éljen a séta! :D