2010. augusztus 26., csütörtök

Egyelőre Húsz Perc Kickbox

Remegnek a kezeim, úgy érzem mintha az izmaim elkocsonyásodtak volna. Tegnap este kickboxing próbaóran voltam. Tavaly már belekóstoltam a boxolás izgalmaiba, igaz engem senki nem ütött meg, de nekem kifejezetten jólesett a piros tappancsokat, később a zsákot püfölni. Azzal tisztában voltam hogy a kickbox a lábak használata miatt durvább lesz, de azt legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy utána meg a sampont is alig tudom összegyűjteni a tenyeremben. Szóval, nyolckor kezdtünk egy kis elbeszélessel hogy kiderüljön, miért is akarok én ebbe belevágni. - Hány kilót akarsz fogyni? - Nem tudom. - Ugyanmár, minden nő tudja hogy hány kilót akar fogyni! - kicsit bambán néztem rá. - Na jó, akkor hány ruhaméret csökkenest akarsz elérni? - Lássuk csak. A Nextben 10-ről 8-ra kellene lemenni. Az H&M-ben 8-ról 6-ra, de a Jane Normanban, Oasisben es Mangoban 14-ről legalább a 10-et kellene becélozni... - Attól függ, melyik boltról van szó! - mondtam ki hangosan. Szegény Chris már-már fejét az asztalba verte, de inkább szúrósan rámnézett és felszólított, hogy tálaljak ki végre hogy miért is vagyok akkor én itt. Végül kinyögtem pár klisét hogy miért is, aztán mondta hogy menjünk, vegyük fel a kesztyűt. Eleinte össze-vissza kapálóztam, de amikor végre elkaptam a ritmust, már sikerült egész hangosakat ütni sőt, Chris még meg is jegyezte hogy egy ekkorka emberbe mennyi erő szorult. Lehet hogy mindenkinek ezt mondja, de nekem ott, akkor, levegő után kapkodva, vörös fejjel és rugdosástól sajgó lábakon szédelegve nagyon jól esett. Mikor végre leülhettem megint, az egész testem remegett mint a kocsonya, a vizesüveget alig bírtam megtartani, lihegtem és nem bírtam beszélni. Még ma reggel sem tudtam rendesen megfésülködni, a gépelés kínszenvedés, de legalább minden tagomban érzem, hogy megérte! Összegezve: a boxolás jó, a kick box még jobb, és aki igazan súlyt akar veszteni, aki igazán meg akar szabadulni az 'integető' izmoktól, annak üzenem, hogy nem kell koplalni, hanem el kell menni boxolni/kickboxolni!

Nincsenek megjegyzések: