2012. március 16., péntek

Theának...

Thea kapott egy orosz díjat, amin van egy cuki maci meg napocska, meg dombocska és kéri hogy én is játsszak tovább.
Diana Emlékpark, a szökőkút egy része a Hyde Parkban

"Szabályok:
-köszönd meg
-mondjál három valamit magadról
-add tovább 4 blogistának, akinek az írásain jót szoktál nevetni."

Köszönöm, íme a válaszaim, és felkérném Orsit (Zsebibaba), Ditkét (Így Élünk Most 2), Nórit (Nyulak és Oroszlánok), és Kovtamát (EZISAZIS) hogy válaszoljanak, ha van kedvük. Nem mindig a nevettetésről van szó, de Orsi és Nóri bébijét a terhességük óta 'ismerem', Ditkével, mint külföldi magyarral szimpatizálok (és esz az irigység az időjárásuk miatt), és Kovtamát az inspirálók közé sorolom, nagyon szép és hangulatos fotókat szokott megosztani.

Bodiam Castle, Anglia
  • Imádom az első tavaszi napsugarakat, amikor az ember beül a napsütötte kocsiban, és melege lesz
  • Szeretek Londonban/Angliában élni (bármennyire is utálom a felhős eget), és mindig büszkén megmosolyogtat amikor ismerősök sóvárognak lankás zöld tájak és egy-egy kőkastély után - ilyenkor mindig arra gondolok hogy 'Szivi, én ebben az országban élek, és ha akarom akkor minden hétvégén másik ilyen helyet látogatok meg'
  • Azért növesztem a hajamat, hogy amikor a fodrász szerint már elég hosszú lesz, akkor oda tudjam adni valakinek, akinek ilyen-olyan dolgok miatt nincs/kihullott/nem lehet saját. Direkt ezért nem festetem már legalább másfél éve, és a 2009-es esküvő óta csak kicsit vágatok!
Hajat, valaki?

5 megjegyzés:

kovtama írta...

De aranyos vagy, köszi:) Összeszedem a gondolataimat és írok valami borzasztóan személyes 3 dolgot magamról:):) A hajas dolgodon "lehidaltam", de tényleg. Hogy jutott pont ez eszedbe, hogy ezzel segítesz másokon? Még sosem mondta senki, hogy pont ilyennel segít másokon.

MuciFoci írta...

Mert őszintén hiszek abban, hogy valamilyen módon MINDENKI tud segíteni másokon. Nem mindig a pénz segít, sokszor elég egy tányér meleg leves, egy megunt ruha, vagy éppen haj.

Ennek az ötlete onnan jött, hogy pár éve interneten valahogy ráakadtam hogy micsoda pénzeket fizetnek az emberi hajért hogy parókát készítsenek belőle. Először fellelkesültem, mert sok és erős hajam van, de pár napra rá olvastam egy lányról aki kemoterápia miatt elvesztette a haját és hogy mennyire drága az emberi hajból készült paróka. A műanyag olcsóbb, de az irritálhatja a bőrt és kényelmetlenebb a viselete is. Nem tudom hogy mennyi hajamat tudják felhasználni, mert a vége még ugye festve van, de szerintem legkésőbb nyáron vagy ősszel már lesz valami, mert lassan én már nem tudom kezelni. Nem iszom, nem dohányzom, sportolok és úgy-ahogy egészségesen élek, ezért remélem hogy megoldható. A másik feladat az lesz hogy találjak egy mesterembert aki hajlandó a hajamat felhasználva ingyen elkészíteni egy parókát, hogy valakinek jobb legyen az önbecsülése! Ha te, vagy bárki más tud valakiről, az szóljon, az emailcím a jobb oldalon található. :)

kovtama írta...

Hát utána nézek és ha tudok valamit megírom. Nekem is erős a hajam, de festenem kell, különben már teljesen ősz lennék. 41 évesen:(

Ditke írta...

Köszönöm szépen! :)
Igyekszem összeszedni magam, bár holnap 24 órázom, de utána ígérem, hogy írok róla a blogban :)
A hajat pedig tudtam valahol, csak utána kell néznem, ha megtalálom megírom!

orsi írta...

Oh, danke sőn!!! Írok én is nemsokára :)