2011. február 8., kedd

Egy Jó Nagynéni Mindig Vásárol...

Például ilyen és ehhez hasonló abszolút fontos dolgokat:



Csak gyorsan bescanneltem a friss beszerzés eredményét. Baloldalon egy fürdőruci (3-6 hónapos méretben), jobbra pedig egy nadrág.  Gondolom kb egy hét alatt növi majd ki mindegyiket, de azalatt a hét nap alatt is bombasztikusan fog kinézni! Nem mintha nem lenne neki már most több ruhája mint az Anyukájának, de így van ez rendjén...

Titkon alig várom  hogy nőjön végre (pedig még meg sem született) hogy vehessek neki mindenféle hangos zenélőjátékot. Mondjuk trombitát. Vagy dobot. Vagy gitárt. Majd kipuhatolom nála hogy mi az a hangszer amivel kirúgná a ház oldalát!

Thea! Cintányér!! Kiváló ötlet, köszönöm!

5 megjegyzés:

Thea írta...

Mit szólnál egy cintányérhoz?

Nagyon helyes kis ruhák!
:-)

Ditke írta...

Látom, már készülsz a "Hogyan utáltassuk meg magunkat az unokahugunk szüleivel" című posztra :)
Csak így tovább :)

Ági írta...

Nagyon cuki ruhák! :)
Már megelőztek a "hogyan utáltassuk meg magunkat a gyerek szüleivel" témakörrel, de asszem az tényleg meg fog érni egy bejegyzést :)
Szerencsére Barnabás karácsonyra kapott zenélő játékaiból hamarosan kifogy az elem...

MuciFoci írta...

Azért igyekszem majd ésszerű ajándékokat választani, de ki vagyok én hogy meggátoljam egy gyermek zenei fejlődését..?

Remélem még a héten hazaér a csomag, mert kíváncsi vagyok hogy a várandós anyuka mit szól majd a nadrág zsebeihez. Azt nem tudom minek kell egy három hónapos bébilánynak zseb a nacijára, de nagyon vagány!

Thea írta...

Nincs mit!
Kis csintalanságra mindig kapható vagyok!
;-)