2011. február 9., szerda

Hétvége Képekben


Péntek - Otthon

Hajvágás, miközben kínai új év megünneplése eredeti kanadában gyártott japán sakéval és az abból készített brazil Sakerinha koktéllal. Sakerinha (szakerinnya) koktélhoz három kiskanál barna cukor, három cikkely lime négy db jégkocka kell, majd összedöngölni és felönteni a képen látható mennyiségig sakéval. Balra Pocky (pokki) szintén japán édesség, a magyar sózatlan ropihoz tudom hasonlítani, ahol a ropi csokiba van mártva


Szombat - Masala Zone (Earls Court, London)

Epres Lassi és Fűszeres Kóla - előbbi finom volt, utóbbi háát, érdekes!

Kóla mentával, lime-al és fűszerekkel - végülis a curryhez jó volt... (de a víz is jólesett utána!)

Gyorsétkeztetős csendélet


Grand Thali, balról jobbra körben: Bárány curry, chapati (kenyér), saláta, mangó chutney (lekvárszerűség), korianderpüré, lencsecurry, zöld krumplis curry, csípős zöldséges curry, raita (ízesített joghurt, a chutney mellett ez is enyhíti a csípősséget) és középen a rizst félig kitakarja egz popadom, ami egy ropogós lepény, előételnek fogyasztják


Normál Thali -  ugyanazok vannak a tálcán mint a nagy adagnak, de én nem kaptam salátát és raitát sem. Én currynek vajas csirkés curryt választottam

Vasárnap - Maroush (Marokkói Étterem az Edgware Roadon)

Balra humusz (csicseriborsópüré), jobbra (bocs a betűzésért, nem tudom a hivatalos nevét) baba ganoush (padlizsánpüré)
 
Laposkenyér. Olyasmi mint a pitta, csak nem az...
Desszert pisztácia, dió, méz és kókusz ízekben - a köztes fogást elfelejtettem lekapni, de az is jó volt!

Maroush - esténként élőzene is van, hastáncosokkal

(Szeretném leszögezni, hogy szoktunk enni otthon is, néha főzünk is magunkra - de ez a hétvége most így alakult)

Szombat esti pubos meccsnézés közben lefoglaltam magam...
... és megtaláltam ezt a falat mindenféle pénzzel. Megtalálod a lényeget?

4 megjegyzés:

superhappyjohi írta...

Juj! A hus nelküliket mind bevallalnam :)

muzli írta...

Meg hát... :o) Isztambulban is láttam ilyet. Csak ott egy régi 50-es volt.

Ági írta...

Jééé, 1000 Ft-os :)
Nagyon jó kajákat ettetek! :)

superhappyjohi írta...

a lapos kenyér az laffa :)