2010. november 22., hétfő

Ajándéklista

Nézzél körül rendesen, mielőtt bepánikolsz.


Hello, én az egyik megigénylett ajándékomat keresem (mosolygó, megértő szemek, bólogatás). Sajnos már voltam itt tegnap és kerestem, de nem találtam, se itt, se a másik üzletükben, mert látom ám hogy itt a sarokban van hasonló, de nekem nem az kell, mert ugyebár én listára vásárolok és nekem csak az kell semmi más nem jó (mosoly lanyhul, szemöldök gondterhelten ráncolódik), de online látom hogy megvan, csak most nem tudom mi legyen, megrendelhetem itt a boltban?

Levegőt veszek.

Hogy néz ki? (hát kb ekkora, meg így áll és úgy, és elölről nézve hasonló mint ez itt, de nem egészen). Akkor olyasmi, mint EZ?

Ez. Ugyanez. Hálálkodom vigyorogva, eladólány röhögve elmenekül, én meg lecsapok az utolsó három darab egyikére. Kéremszépen, én listáról vásárolok.

Nincsenek megjegyzések: