2010. november 23., kedd

Breaking News - Lagzi A Buckingham Palotában

Éljenek a királyi bulik!

Együtt jártak, aztán jött egy kenyai nyaralás, aztán hogy pontosan hogy azt csak ők tudják, de eljegyzés lett belőle.

Ma délelőtt hosszas (majdnem egy teljes hét) tervezgetés után kitűzték az esküvő napját, 2011 Április 29-re.
Az ifjú pár nehéz döntés előtt állt, hogy hol tartsák a ceremóniát, a Westminster Abbeyben, vagy a St Pál Katedrálisban?
A Westminster Abbey-t választották


Hogy a pórnép is vígadhassék, a napot kellemesen megszavazta a kormány munkaszüneti napnak, tehát a jövő tavaszunk valahogy így áll majd: április 22 nagy péntek (ez itt már munkaszüneti nap), 23-24, 25 húsvét hétfő, aztán pénteken 29-én esküvő, majd hétfőn megint munkaszüneti nap, ezúttal májust ünnepeljük majd. Kate-t mostantól Catherine-nek kell(ene) szólítani, hivatalos fodrásza és sminkese lesz (aha! szóval nem csak magának tudja hipp-hopp olyan jól belőni a haját!).
Kate nyakába szakadt az esküvői meghívó kiválasztása, és az eljegyzés nyilvánosságra hozatala óta minden újság találgatja hogy miféle ruhája lesz majd.

Nekem az egész olybá tűnik mint egy modern Schönbrunni Sztori. Emlékeztek Sissi Von Possenhoff-ra? A vidám bajor hercegnőre, aki pillanatok alatt elrabolta Ferenc József szívét? Hála a tavaly előtti karácsonyi ajándék DVD-szettnek, én pontosan emlékszem, legalábbis a filmre, mert a valóság ugye nem volt egészen annyira rózsás. Mindenesetre itt is adott egy Monarchia, egy Leendő Király, egy 'sima' állampolgárlány', egy véletlen találkozás, egy Palota, egy szenior Royal, aki mindig mindenkit felülbírál (khm, egyesek szerint ez volna a Királynő)...
Bár szerettem volna elmenni megnézni az esküvői menetet, szerettem volna (akár esernyővel a kezemben) együtt nyomorogni több százezer kíváncsiskodóval (asszem faluhelyen az ilyeneket tátogónak híjják, csak itt nem fognak osztogatni se bort, se cukrot, maximum mosolyt, meg jó nagy pofonokat ha valaki nem bír magával), de ugyanakkor hurrá, hurrá és hurrá! Mert én már egy jó ideje lefoglaltam a Húsvéti Szünetemet, és ezen jeles napon én valószínűleg éppen a körülbelül egy hónapos unokahúgomban fogok gyönyörködni.

Szóval részünkről RSVP NO, de amennyiben Kate, if you are reading this Congratulations and have a very Happy Wedding Preparation!*

* ha olvasod, akkor gratulálok és Boldog Esküvői Előkészületeket Kívánok!

1 megjegyzés:

Ági írta...

De jó lesz neked, szabi, babázás :)