2011. július 8., péntek

Érdekes Morzsák

A mai reggel ablakon keresztül történő, rövid időjárási analízisem alapján megállapítottam, hogy napszemüvegre nem lesz szükségem. Annál inkább kell esernyő, sál és kabát.

Balatonfüred lakossága habzó szájjal tiltakozik a Zamárdi Balatonsound ellen. Azt mondják, túl hangos a zene. Azt mondom, négy nap nem a világ.

Panaszkodtam a bankomnál. Több mindent szóvá tettem, többek között azt is, hogy nem környezettudatosak, mert minden hülyeséget kinyomtatnak, például: két példányban alá kellett írnom hogy bezárok egy számlát (nekik aláírom, de magamnak minek?), meg kiküldenek egy levelet pénteken, hogy szombaton randim van velük (sms nem lett volna elég?). A bank kipostázott válaszában közölte, hogy ezen panaszomat nem tudják elfogadni, mert ők igenis környezettudatosak, mert ők 100%-ban carbon neutrálisak sőt, ők támogatják is a környezet tudatos cégeket. A levél 7 oldalas és egy oldalra nyomtattak csak. Ma még megfogalmazom nekik a választ - e-mailben. (Igen, nagyon sok dolgot bepanaszoltam)

Holnap reggel Body Combat - Ez egy olyan óra, amikor box, kickbox és karate (vagy mi) mozdulatokat, lépéseket csinálunk, modern zenére. Van egy mozdulatsor, amit csak lassan tudok megcsinálni. Annyira lassan, hogy a többiek hármat (tanár ötöt) megcsinál mire én egyet. Múlthét szombaton annyira belegabalyodtam, hogy a tanár mikrofonon keresztül kérdezte meg hogy én most a Vouge-ot próbálom eltáncolni? Remélem holnap jobban megy majd.
Az én-féle box mozdulatom 1.42-nél kezdődik...

Nincsenek megjegyzések: