2011. április 13., szerda

Új Fejléc Vol 2

Leteszteltük, hogy ugrást elkapni levegőben nem csak egyikünknek, hanem másikunknak is nehéz

Ez már önreklám...

Azért csak összejött!!!
Fotóknak utánanéztem. Sajnos nincs sok opció. Vagy befejezem a képtöltegetést, vagy letörlök régebbieket, vagy több tárhelyet veszek (vicces, hogy az emaileknek manapság már feneketlen tárhelye van, a blogokért viszont fizetni kell). A picasás albumomat kiürítettem, most már 100%ban csak a blogos képeknek van fentartva, így most egy ideig még elleszek. Utána viszont kénytelen vagyok bevezetni a reklámokat (AdSense), hogy az én kis blogom mégse kerüljön olyan sokba. Nem örülök neki, de talán sikerül megoldani úgy, hogy elviselhető legyen, főleg, mert nem akarok más blogtérbe költözni. Ezt már úgy-ahogy belaktam, csinosítom mint egy otthont, szóval inkább harcolok érte!

3 megjegyzés:

Agni írta...

Ha jól értem, abban az esetben ha engedélyezed a reklámmegjelenést több tárhelyet kapsz?

MuciFoci írta...

Majdnem. Ha engedem a reklamot, az abbol befolyo penz talan (!) fedezi az extra tarhely koltseget. Nalad hogy megy a reklam dolog?

Kiko írta...

Nah még ilyet nem is hallottam eddig! Hogy egyszer csak betelt a tárhely, és veszel újat vagy nem teszel fel több képet? :o
Pedig én is már millió képet raktam fel a blogjaimba itt a blogger-en, de eddig még ilyen üzenetet nem kaptam. Most viszont betojtam picit.
Hajrá! Drukk a harchoz és nagyon tuti az összes új fejléc verzió!
Nekem a legjobban az ebben a bejegyzésben szereplő 2. és 3. tetszik (ahol ferdén van a felirat, és ahol összejött az ugrásod). ;)
Éééés hadd tegyem hozzá: Annyira imádom a blogodat! Tuti, hogy mindig megmosolytatsz, akárhányszor olvaslak, de minimum megmozgatod az agytekervényeimet a bejegyzéseiddel :))
Úgyhogy abba ne hagyd! De gondolom (remélem) ez nem opció. Költözés ügyben pedig egyetértek, én is így lennék az enyéimmel.