2011. március 9., szerda

A Terv Működik

Főleg, ha győzködöm magam.

Múlt héten vettem tulipánt, most hétfőn nárciszt. Háromszor volt rajtam szoknya az elmúlt hét napban. Láss csodát, a harmadik napsütéses reggelre keltünk! Jó volna azt hinni hogy ez mind az én szoknyáim és virágaim érdeme....



Ma reggelre döntöttek úgy, hogy kinyílnak teljesen. Nem tudom miért örvendezek ennek annyira, mert tudtam hogy ki fognak nyílni, de azért türelmetlenkedtem és óránként megkérdeztem tőlük, hogy mi lesz már?!




Tegnap Tomi elment bevásárolni. Vett kenyeret. Az Asdá-ba ment, nem pedig a Tescoba. Sosem szerettem az asdás kenyereket, mert mindegyiken érzek valami ízesítést, vagy túl szezámos, vagy túl mákos, vagy egyszerűen csak túl... hmm... kenyér íze van.

Erre kibontja a zacskót, éééééssss, ta-daaaaam:



Igazi diétás kenyér. Le a kalóriákkal és vissza a szénhidrátokkal! Íme az Igazi Sovány Kenyér! Suliban úgy tanultuk, hogy a Nyitott Szendvics az a szendvics, aminek nincs teteje. Tegnap este a szendvicsimádó férjem összerakta a kabrió szendvicset:



Ahogy néztem, a fogyasztás kicsit macerás volt, de legalább finom volt és stílszerűen még a sajtban is voltak lyukak.

Sose legyen nagyobb problémám mint pár szelet lyukas kenyér...

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Én is akarok már ilyen nárciszt! Állitólag hétvégén már itt is tavasz lesz, 17 fok:)
A diétás kenyeret én is kipróbálom, csak én teljesen lukasra a belsejét a gyereknek adom.:):)Ő csak azt szereti.

kovtama írta...

Hogy miket irok. Szóval: én teljesen lukasra csinálom a belsejét.