2011. március 9., szerda

Nagynéni Lettem!

Vigyorgok bambán, és olyan dolgokat ismételgetek, hogy aaaaaa, meg úúúúúúú, meg ííííííííííí.

Ma munkából hazajövet kaptam egy üzenetet (GMT1818), hogy elindultak a kórházba. Körberiadóztam akit csak tudtam, majd elmentem jógázni.

Kedves Luca,

Amíg te a szülőcsatornában haladtál a kijárat felé, én az ülésben felhúzott jobb térdem köré próbáltam csavarni a jobb karomat, hogy a bal kezemmel a hátam mögött összekulcsoljam a két kezem (nem ment).

Azokban a pillanatokban, amikor éppen kicsusszantál (GMT21.40/CET22.40), én hanyatt feküdve próbáltam rád, és anyukádra gondolni. Elképzeltem a legapróbb részletekig, hogy hogyan bújsz ki. Volt már ilyen, hogy anyuddal egyszerre gondoltunk valamire. Mondjuk az egy kicsivel másabb volt, mert akkor ő a buszon ülve gondolta, hogy milyen jó lenne ha kimennék elé a megállóba, én meg akkor gondoltam, hogy meglepem és kimegyek elé. Az nem volt ennyire izgi.
Tudnom kellett volna, hogy valami történt, mert kapásból rossz oldalon szálltam be a kocsiba. Beülök és nézek hülyén hogy nincs nálam kormány... Mászhattam át a másik oldalra!

Gőzöm sincs, hogy milyen hosszú vagy (holnap kell kérnem pontosítást), de azt tudom hogy 3010 gramm a súlyod. Azt is tudom, hogy a rekordidő alatt arra nem volt idő, hogy anyudat bedrogozzák, vagyis büszke lehetsz a fiókodra, mert mindenféle fájdalomcsillapítás nélkül a világra hozott (óriás respect, nagynénéd az első görcsnél gázt szívna valószínűleg...).

Amikor pár perces voltál (gondolom körülbelül akkor, amikor apud vágta el a köldökzsinórt) én éppen hazafelé vezettem, és Joshua Kadison 'Jessie' száma ment a kocsiban. Neked ez egy über retró szám lesz (1993-as), viszont egy nagyon szép dal, és Sarah Jessica Parkernek írta (Sex and the City... Igen... egy másik régesrégi sorozat), amikor az még csak egy színésznői pályára vágyó fiatal felszolgáló lány volt.

Kornyikáltam a kocsiban, a fűtés végre felmelegítette az autót, közben a hold törékeny ékszerként csillogott a kivételesen felhőtlen londoni égbolton és arra gondoltam, hogy ez az a nap, amikor világra jöttél. Amikor nárciszok pattintják szirmaikat, amikor kacsintgatni kezdünk a tavaszi kabátokra. Az jutott eszembe, hogy Jessie-hez hasonlóan belőled is lehet bármi (csak ne legyél olyan vékony, de a Manolokkal és egyéb dizájner cipőkkel abszolút semmi problémám). Ami csak szeretnéd. Csak akarnod kell nagyon. De nem szabad feladni az álmaidat.
Viszonylag ügyesen (.............) le is parkoltam a kocsit, kicsit még énekelgettem, majd felmentem a lakásba.  Nemsokkal később érkezett a telefon, hogy apud már a karjaiban tart.

Ja, és sose hagyjad hogy egy férfi is horkoljon melletted. Csak akkor, ha nagyon, de nagyon szereted!

Puszil egyetlen nagynénéd

Muci

UI: Foci is puszil, és üzeni, hogy a Tottenham meccs nem volt annyira izgalmas.
UI2: Mai (a japán barátnőm, remélem hamarosan te is találkozol vele) is puszil, és írja, hogy a Luca egy Japánban is használatos női név, azt jelenti, folyamatos szellő.
UI3: Most már megyek fürödni, mert nem akarok büdi nagynéni lenni, csak simán Nagynéni!!!!

19 megjegyzés:

JuditAu írta...

Annyira szeretettel teli volt ez a köszöntés, hogy megkönnyeztem...
Nagyon sok boldogságot Lucának és az egész családnak! Szerencsés kislány, akinek ilyen jófej nagynénje van... :)

Névtelen írta...

..nah, orulok, hogy ezek szerint a gyerek olyan siman jott, ki, mint amilyen siman `bement`.. /Lyeti (a tengeren tuli olvaso)..

Kiko írta...

:)))) Végre!!! Hatalmas gratula Nagynéni és Isten hozta a kicsi Lucát a Földön!! :)
De gyönyörű neve van ennek a leányzónak! Én is megkönnyeztem a köszöntésed, esküszöm... így elalvás előtt de jó is az ilyen ;)
Jó egészséget és sok-sok boldogságot a babónak, a szüleinek és az egész családnak, beleértve persze az egyetlen és utánozhatatlan Nagynénit is! :)

kovtama írta...

Hát elérzékenyültem azon, amit irtál. Sok sok boldogságot és egészséget a picurhoz.:)

Viki írta...

Juhéjj, megérkezett Luca és milyen gyorsan.:) Sok sok boldogságot kívánok az egész családnak!

Ui.: Én is ilyen gyorsan szeretnék szülni, hogy már a gázra se legyen majd idő:DD

Sweety írta...

Gratulálok!!Nagyon nagyon örülök!!Olyan jó ilyeneket olvasni:D
A távolság ellenére is biztos vagyok benne hogy tökéletes NAGYnéni leszel:)

orsi írta...

Nagy gratula Nagynéni!!!!!!!!!!!!!! :DDDDD Meg az egész családnak és üdv a kicsi Lucának :)

superhappyjohi írta...

De jo!!!!!!!

Vaszilisza írta...

:-)))) !

muzli írta...

Hatalmas Gratula!!!!
És üdv neked te friss nagynéni. Lilinek is jót tenne, ha lenne, de neki sajnos nem adatott meg ez a csoda. Mármint hogy nagynénije legyen.

Thea írta...

Gratulálok kedves Nagynéni!

MuciFoci írta...

Köszönöm, illetve köszönjük mindenkinek!

@ Lyeti: eddig nem hittem el hogy tényleg olvasol! :D Remélem minden rendben veletek, és Zazi is készül a Lucával való találkozásra! :)

Batka7 írta...

Azta!!! Üdv a nagynénik táborában:-) Gratulálok Neked és az újdonsült kiscsaládnak is! Nagyon jól megfogalmaztad az érzést is:-)
(Anno én is megéreztem, valami megfogalmazhatatlan izgalom lett rajtam úrra a metrón ülve, pár percre rá pedig jött az sms)

Ági írta...

Micsoda köszöntés! Nagyon jó volt olvasni! :) Gratulálok, sok boldogságot Lucának és az egész családnak! :)

Jade írta...

Jo volt olvasni, mint mindig az irasaidat!
Szivbol gratulalok!

Marcipánördög írta...

Hatalmas gratula!! :)

palackposta írta...

nem jártam itt egy pár napja, mert 8 napos terhesen egyre kisebb élvezet egy helyben ülni és írogatni vagy akár csak olvasgatni. meghatódtam ezen az íráson, nyomtasd ki Lucának, hogy tutira meglegyen neki, amikor már nagy lesz és el tudja majd olvasni! és legyél a legvagányabb nagynéni a világon!

Chipmunk-19 írta...

Chipmunk voltam egy másik Google fiókkal ;-)

Ági írta...

Gratu, Nagynéni!:) És jó egészséget a pici Lucának! :)