2011. január 30., vasárnap

Ismét Mozi...

...de minek?!

Black Swan - Fekete Hattyú


Rendben, nem ártott volna előre tájékozódnom hogy miről is szól. Bedőltem a nagy hírverésnek és tegnap este megnéztem.
Aki még nem látta és gondolkozik hogy megy, az válaszoljon az alábbi kérdésekre:
  1. Akarsz-e egy gyermekét mindenben kontrolláló anyát látni?
  2. Akarsz-e bepillantást nyerni a lágyrózsaszín balerínák kőkemény életébe?
  3. Akarod-e végignézni ahogy a főszereplő megőrül?
  4. Akarod-e látni ahogy egyik balettos a másik balettos arcába belecsap egy körömreszelőt többször is?
  5. Akarsz-e nézni két balettost szekszelni? (nem látszik cici és nem tütüben vannak)
  6. Akarod-e látni hogy a fentebb említett kontrolláló anyát a lánya fizikailag bántalmazza?
Ha kettőnél több kérdésre feleltél igennel, akkor hajrá. Annál kevesebb és nem ajánlom. A filmnek nagyon jó filmzenéje van, érdekes volt a szemszög is, de ez az egész horror-beállítás nekem nem jött be. A sztorira és színészi alakításokra én nem adnék Oscar-díjat egyáltalán. A film elvesztette a realitását, amikor Nina szemgolyói pirosba fordultak, miután a hátában fekete tollat talált.

4 megjegyzés:

superhappyjohi írta...

Èn nagyon szeretem Natalie Portmant, de a psychthrillerket utálom... szóval nem tudom mi legyen... moziba tuti nem mennék be rá... kár, hogy ilyen rossz lett - a bemutatón én is kiakadtam, sokkal jobbat vártam... pont az a vörös szemes, fekete tollas rész is benne van... és mondtam, hogy te jó ég mi ez?!?

Névtelen írta...

Natalie Portman még életében nem alakított ilyen jót... Végre kapott egy normális szerepet. Nem az a lényeg benne, h mennyire horror... A karakterek nagyon ott vannak. Az anya, a barátnő, a tanár. Tuti, h megnyeri a legjobb női főszereplőt. A történet is baromi jó. Abszolút körül van írva, h miért őrül meg a csaj. Pont az benne a szörnyű, hogy sajnos a való életben is van ilyen anya, ilyen stresszes helyzet, lehetsz ilyen nyomás alatt és ki tudja ki hogyan reagál rá.
Nem kell fikázni valamit azért mert nem értetted. Ha nem szereted a véres részeket(én se néztem oda) akkor csukd be a szemed, vagy nézzél idióta romantikus amerikai filmeket amiknek mindig happy a vége.
MINDENKINEK CSAK AJÁNLANI TUDOM!

Móni

MuciFoci írta...

Móni, igazad van! Ezek után így fogok tenni.

(Azt meséltem már hogy a Bambi számomra az egyik legrettentőbb gyermekmese?)

Névtelen írta...

Szerintem is briliáns film! Lehet, hogy elvont.De én azt szeretem, ha megnézek egy filmet,akkor "megnyom",elgondolkodtat, vagy megbabonáz és a hatása alá kerülök akár órákra is. Nem vagyunk egyformák, és mindenkinek van saját véleménye,de ilyen plakát áthúzós képet nem raknék ki.....
Bár lehet,hogy azért tetszik,mert a Bambi volt életem első mese élménye,amire emlékszem is....:D
Hali: Bianka