2010. október 29., péntek

Gyűjtünk, Gyűjtünk, Gyűjtögetünk...

Lássuk csak mi is történik mostanság. Anyamadár blogján értesültem hogy valaki, valahogy elrendezte hogy a londoni magyarok is gyűjtsenek az iszapkárosultaknak.
A múltkor végeztem egy gyors felmérést, hogy hányan érdeklődnének egy esetleges pénzgyűjtő akciónak, de kudarcot vallottam (csak úgy, mint anno az árvízkárosultak ügyében). Számomra hihetetlen, hogy azok, akik itt élnek, ne tudjanak 10 fontot rászánni az ügyre, de ez legyen az ő bajuk és nem az enyém.

Most viszont a lehetőség adott, nem nekem kell összefogni azt a kevés segítőkész embert, mert Miss Miisz már megtette, nem teljesíthetetlen feltételek vannak szabva, szóval egyértelmű hogy mire végigolvastam a szükséges listát már gondolkoztam is hogy mit hogyan tudnék segíteni.

Első körben kitettem a facebookra hogy aki szeretne adni ezt azt az szóljon, de egyelőre még semmi. Aztán kollégáknak is jeleztem hogy jólesne ha tudnának segíteni és voila!!!
Kolléga 1-től kaptam egy csekket.
Kolléga 2-től kaptam egy nagy táskányi kiváló állapotú ruhát.
Kolléga 3 holnapra hozza be a ruháit
Kolléga 4 hétvégén nekiveselkedik a garázsuk áttekintésének és onnan játékokra, ruhákra és egyéb hasznos holmikra számíthatunk. Ráadásul az illető még azt is elvállalta, hogy az irodában összegyűjtött holmikat hétfőn személyesen leszállítja Fulhambe (ejtsd majdnem: fülem). Ez 25%-os részvételi arány, és magamat még bele sem számoltam!

A csekket ma levásároltuk Tomival, mindenből vettünk ami a listán van. Nagyon jó érzés volt telipakolni a bevásárlókocsit, végig a gyerekekre gondoltunk sőt, amikor a müzliszeleteket és csokikat válogattuk, a személyes kedvenceinket tettük a kosárba (good-bye haribo, hello kinder!).

Frissítés hamarosan a fejleményekről. Addig is, aki szeretne adni, az hozzám is eljuttathatja a dolgokat szombat délig, vagy felveheti a kapcsolatot Miss Miisz-zel a missmiisz@freemail.hu címen.

Nincsenek megjegyzések: