2012. január 15., vasárnap

Adásszünet

Hogy angolosan fogalmazzak, Stating the obvious (az egyértelmű kijelentése): nem voltam itt....



Sok minden történt. Sok mindent kellett elrendeznem magamban, küzdések, blablabla, ezek azok a dolgok amik mást nem érdekelnek. Illetve, nem azért jönnek ide hogy azokról olvassanak, még akkor is ha ez az én internetes naplóm, ahova azt írok amit csak akarok, és akinek nincs jobb dolga mint a szavaimat kiforgatni és besértődni a saját maga által kreált hülyeségekbe, annak lelke rajta.
2012 január 15-e van (basszus, ma jöttem rá, hogy pénteken 13-a volt??? És én nem is izgultam??? és nem is történt semmi...), idén Olimpia lesz, sógornőmet eljegyezték (vagyis csak egy), szóval esküvő lesz szeptemberben (éljenek a repjegyárak a Paralimpia idején!), lakást szeretnénk venni (Londonban), konferenciát szervezek, továbbra is élvezem az előléptetésemet és az azzal járó extra munkát, túlórát, stresszt és kellemes kihívásokat, hatvanegy kilóval indítottam az új évet (elég hosszú volt magamhoz térni a Zsűriszolgálat okozta derékproblémákból és tessék), de egy csomó tennivaló van, egy csomó jó dolognak nézek elébe, úgyhogy nincs időm a negatív dolgokon merengeni.

Egyébként mióta ezt eldöntöttem, határozottan kevesebb a mitesszerem, és a hajam is jobban csillog. Sőt, mintha a nadrágom is lazább lenne...

Egy gondolat:

Olyan furcsa, hogy úgy vagyunk a környezetünkbeli emberekkel, mint az ételekkel. Van olyan étel, amit első kóstolásra megutálunk, és azt soha, senki nem tudja úgy elkészíteni hogy megegyük, de van olyan étel, amit elsőre nagyon finomnak találunk, de azóta sem találjuk ugyanazt az ízt, teljesen mindegy hogy hogyan készítik el, vagy tálalják. Vannak olyan ételek, amikből egyszer besokallunk, és aztán jó ideig nem is akarunk belőle többet.

8 megjegyzés:

Chipmunk-19 írta...

na végre. már vártunk itt sokan.

Kiko írta...

Csatlakozok az előttem szólóhoz!úgy megörültem, amikor láttam, hogy frissült a blogod:)
Hajrá "csomó jó dolog", a negatív dolgokon pedig akkor érdemes sokáig merengeni, ha éppen az ember ideje engedi..én hiszek benne, hogy a pozitív hozzáállás, pozitív gondolkodás csak pozitív változást hozhat, legyen akármiről szó.
Ez az utolsó gondolat pedig nagyon jó, köszi a megosztást!

Norika írta...

Vééégre, Én is nagyon vártam az új bejegyzést, remélem most már gyakran "jössz", én szívesen olvasnék többet, hogy "mi volt Veled". :)

Thea írta...

Írj mihamarabb és sokat, mert nagyon hiányoztál!

Ági írta...

Hiányoztál ám! Várom az újabb bejegyzéseket!

Ditke írta...

Na végre, megvagy! Már aggódtam :(
A legutóbbi blog aminek vége lett mint a blotnak egy orvos kollegám blogja Svédországból. Aztán egy kommentből kiderült, hogy aki írta a blogot, váratlanul meghalt :( 40 éves volt :(
Úgyhogy azóta minden blognál izgulok, ha sokáig nincs új bejegyzés :(
Szóval hogy ne kapja infarktust (még 40 se vagyok) kéretik szépen legalább egy sort írni, legalább annyit, hogy egy sort sincs időd írni :)

Batka7 írta...

Végreeee:-) Azért az a bizonyos fúrja az oldalam :D
Nagy kalappal az új dolgokhoz! Pláne a lakáshoz - mi is épp erre adjunk fejünket (vagyis ez a terv :D)!

Ági írta...

Éljen, új bejegyzés! :) Már kezdtem aggódni..! Írj többet!;) Nagyon jó a gondolat , tetszik! :)