2011. február 10., csütörtök

Zumba

Na majd most kiderül.

Feliratkoztam egy próbaórára, annyit tudok róla hogy valami táncikálós testmozgás, és aki eddig csinálta, mindenki odavan érte.

Csak nehogy úgy járjak mint a Fekete Hattyú filmmel... Vagy mint a múltkor, amikor meghívtak egy jóga hétvégére. Teljesen szép helyszínen, megfizethető áron, csakis vegetáriánus étkeztetéssel, napi két jógával. Már majdnem befizettem amikor észrevettem hogy... Csendes séta is szerepel a programban.

???

Még álmomban is beszélek, nemhogy sétálás közben amikor előttem lustán hömpölyögnek kerek dombok Beachy Head egyik öblébe és a fű úgy néz ki mintha egy hatalmas puha paplan lenne! Egyértelműen nem megyek erre a jóga hétvégére.

4 megjegyzés:

superhappyjohi írta...

:) en mennek! :)

Chipmunk-19 írta...

pedig az a Beachy Head elég jó kis helynek néz ki...:-)

superhappyjohi írta...

na es milyen volt a Zumba?

MuciFoci írta...

Nem voltam... (embarrassed smiley), mert fájt a torkom és azt hittem hogy ki fogok dőlni azzal a bacival ami annak a barátnőmnek volt akivel előtte pár nappal találkoztam. Holnaptól új hét kezdődik és fent van a listán a zumba ismét! :)

@ Chipmunk: beachy head forever. csodálatos hely!