2011. február 24., csütörtök

Végre!

A köd oszlani kezd.

Az esős-trutyis-lehangolós tegnap után végre kék(szerű) ég köszöntött ránk. Könnyebb volt felkelni, könnyebb volt elkezdeni a napot, és munkába menet még egy virágzó aranyeső bokrot is láttam!

Jó reggelt, London! 2011 Február 24
Azt nem tudom hogy Jégtörő Mátyás hagyománya működik-e Nagy Britanniában is, de ha igen, akkor mostantól biztosan tavasz lesz. (Ugye? UGYE?!)

Kicsit feledteti hogy nem jött össze Porto...


Nem késett a metró, zenét hallgattam, újságot olvastam és mosolyogva érkeztem be dolgozni.

Kedvesebb a kilátás mint tegnap délidőben az esernyő alól!

Este megyek, kipróbálom a hírhedt Nike Edzőtábort (egy órában). A tapasztaltak biztosítottak hogy nem fogom bírni, és kifekszek öt perc után, úgyhogy egyelőre becélzom a 15 percet, aztán majd holnap beszámolok a történtekről - persze csak akkor ha túléltem...

Azt hiszem ma még jövök egyet, mert van valami ami nyomja a lelkemet, de valahogy még érlelnem kell egy kicsit hogy hogyan fogalmazzam meg rendesen.

Addig is, éljenek a nárciszok!

Nincsenek megjegyzések: