2011. február 25., péntek

Nike Edzőtábor - Egy Órában

Túléltem, bár néha nem voltam biztos benne hogy fel tudok állni.

Már a bemelegítésnél izzott mindenem, a harmadik feladatnál már négykézláb kúsztam volna ki a teremből. Csakhogy én nem adom fel olyan egyszerűen, és előszedtem a raktározott energiámat is - ami úgy körülbelül öt perc alatt el is fogyott...

Valahogy olyasmi volt mint egy nagyon utálatos tesióra, ahol nincs lazsálás és mindig úgy érzed hogy semmi közöd nincs a sportoláshoz. Azért voltak gyakorlatok amiket egészen tűrhetően kifejezetten ügyesen csináltam meg, és a partneremet sem hagytam cserben nagyon.


És hogy egy igazán színes (inkább tejfehér?) hírt is hozzak: A Covent Gardenben található Icecreamist fagyizóban most már anyatejes fagyit is választhat a vásárló. A különlegességet magadaszkári vaníliával és reszelt citromhéjjal ízesítik, de a pontos recept egyelőre nem ismert. Egy gombócban kb 15ml anyatej van.
Senki se aggódjon, a haszonanyukák minden egyes leadott 280 ml után kapnak kb 4700 forintot.

A Baby Gaga nevű fagyit egy megfelelően beöltözött hasonmás tálalja.

1 megjegyzés:

Batka7 írta...

Ez nagyon durva!!! Ki az az eszement, aki ilyet vesz?! Meg ha nekem lenne feles tejcim, nem fagyinak szánnám...no de ja, gondolom, pénz beszél, kutya ugat!
Amúgy egy hős vagy:-))