2010. augusztus 25., szerda

Biciklizni Fogok!

Halas koszonet a London Underground-nak, hogy nem kepesek rendszeresiteni a metrokozlekedest, es immaron zsinorban korulbelul tizenotodszorre kesek majdnem fel orat a munkahelyemrol reggelente. Koszonom hogy minden reggel ugy sunnyogok be az asztalomhoz, es hogy este fel het elobb nem is teszem ki a labamat az epuletbol. Koszonom! Marble Arch allomas lenne a legkezenfekvobb, de olyba tunik, hogy a Hyde Parkon valo atsetalassal (Hyde Park es Knightsbridge metroallomasoktol) is korulbelul fel orat kesek, hacsak nem kevesebbet, raadasul parkon atsetalni sokkal jobb, mint az Oxford street vegen ragokat kopkodo eroszakos szorolaposztogatokat kerulgetni. Mivel a havi 116 fontos berletem nem jogosit arra, hogy idoben bejussak dolgozni, ezert kiterveltem, hogy biciklizni fogok. Otthonrol elmegyek egeszen Hyde Parkig, ott biciklire pattanok es korulbelul 15 perccel kesobb leparkolok Marble Archnal (ez egy normalis embernek valoszinuleg ot perc lenne, de en nem sietek el semmit). Ha 30 percen belul visszateszem a bringat, akkor a fuvarom ingyen volt (kiveve a heti ot fontos dijat), es ma reggel direkt megneztem, hogy az en munkahelyemhez nagyon kenyelmesen vannak biciklilerakatok. Vektorigo blogjaban nagyon szepen kifejti hogy hogyan lehet feliratkozni az uj Londoni Bicikli Berlo Programra, ugyhogy amint visszatertunk nyarvegi nyaralasunkbol rogton beregisztralok! Most mar csak egy dolog van hatra: megtanulni biciklizni!

3 megjegyzés:

Ági írta...

Vicces hogy pont az ő blogjában találtad :) nemrég még kollégák voltunk... csak aztán ő elment világot látni, én meg eljöttem Barnabásozni :D

MuciFoci írta...

Tenyleg? :) A goldenblog nevezoi kozott akadtam ra, beleolvastam es pont ez a bejegyzese segitett nekem. Egyebkent a srac vagy a csaj a volt kollegad?

Ági írta...

A srác. És elvileg csak 1 éves fizetés nélküli szabadságon van, és ha jól vagyok értesülve, UK-ben is megmaradt cégen belül... :)